Hey Jude!
Mayasmama
Klart vi skall se till att vi träffas allihop då!
Mayasmama
Klart vi skall se till att vi träffas allihop då!
Hattifnatt
De blev jättelyckade! Och snygga . Såg i dag att det fanns en omröstning på FL om snyggaste smörgåstårtorna, synd att vi inte tog kort på dem i går, då hade jag ju vunnit
.
Nyb
Jag hoppas att regnet hindrar lite av stöket ute ikväll, då blir det en kortare jobbkväll och -natt för mig.
Nä, nu skall vi gå och hämta thaimat
Hattifnatt
Nej, ingen jour utan en av alla ungdomsarbetare som jobbar ikväll, precis som på Lucia och ibland vid skolavslutningar och så. Ju fler vuxna ute, desto bättre. Sen medför ju det här jobbet att jag själv har väldigt svårt för att slappna av t ex på Göteborgskalaset när jag ser alla jättefulla alldeles för unga ungdomar eller som nu på Valborg. Lägger man därtill hur alla vi vuxna som är ute på allmän plats beter oss, så är det ju inte konstigt att ungdomarna gör som de gör. Ofta är ju de vuxna långt mer berusade. Så en del har det såklart påverkat mig, jag tror inte att jag skulle kunna gå ut och festa till det på Göteborgskalaset, t ex. Fast annars är jag ju rätt bra på det där, när det inte är på allmän plats .
Nu måste jag rusa! Ha en bra kväll alla
Hattifnatt
Spanade in din bild -fint! Visst har du väl ännu längre hår nu än när vi läste hebreiska?
Nu har jag oxå lagt in en hårbild i mitt galleri - Nyb din tur . Fast mitt hår är fortfarande lite vått på bilden så det ser lite risigt ut längst ner, och man ser knappt slingorna. Men det är en bild i alla fall
Och nu måste jag rusa på riktigt, såg fel på klockan innan
Hej alla ni som sover
Nu är jag hemma, försöker varva ner lite innan det är dags för sängen.
Natti natti
Urk...kväll innan jobbdags igen. Jag är helt färdigt, fattar inte hur man kan bli så slut av att jobba. Känns ungefär som om jag hade varit ute på galej i går .Men så var det ju inte. Blött och kallt däremot. Fick springa upp hit och byta skor och strumpor när vi var i närheten
.
Mayasmama
Tänker på dig, stor stor kram
KidA och marcink
När ni kommer hem i kväll får ni gärna skriva vilken helg det är ni kommer till Gbg
Nyb, Hattifnatt och Mayasmama
Gemensamt indisk restaurangbesök då?
Elims
Det är bara att komma ner