Hey Jude!
KidA
Det står ju till och med i Att vara jude... om jag inte minns fel!
KidA
Det står ju till och med i Att vara jude... om jag inte minns fel!
En väldigt viktig fråga :
Det stör mitt ordningssinne (som tyvärr inte gäller städning av lägenhet och sånt utan bara sådana här saker) att chanukkaljusen är olikfärgade ut - jag tycker det ser barnsligt och plottrigt ut så jag plockar alltid ut så att de är i samma färg de olika dagarna. Tyvärr färgar de ju av sig på varandra! Är det någon som vet varför det är så? Tänk vad fint det hade varit med vita ljus . Dessutom undrar jag om det bara finns mini-chanukkiot, det är i alla fall det enda jag sett och kunnat få tag på här hemma.
GIGANTISKT problem det här, jag vet
Jag undrar alltså inte om någon vet varför de färgar av sig på varandra, såpass mycket fattar jag
Fajga - mästarinna på felsyftningar
KidA
Ehhhh....läsa för Marcins mamma? Har ni en så öppen relation?
Jag är i Sthlm den 7 juli (säger till i god tid så att ni kan se till att ni har semester då )
Elims
De stora livsfrågorna tar aldrig semester
Det var faktiskt Chaias inlägg om ljusstakar som gjorde att jag kände att jag måste ha svar på den här frågan. Tänkte att någon av er två säkert visste
Chaia
Precis!!! tårtljus är vad de är!
KidA
När det är någon bra konsert där jag vill gå på
Ni kommer ju till Göteborg snart, då skall vi ju ses! Vi kanske kan samla de andra här för en fikaträff också då?
Finns det alltså bara små ljusstakar?
Oj, jag måste gå och rädda kökssvampen - strax tillbaka
KidA och Chaia
Katten Janson har en faiblesse för kökssvampar, de försvinner och är sedan spårlöst borta. Ibland hittar man ledtrådar i form av små skumgummibitar . När jag städade sist hittade jag en svamp under soffan och två under badkaret. Men nu fick jag tag på Janson medan han hoppade omkring med den i munnen och försökte "döda" den
Tyvärr tjejer, inte konstigare än så i det här hushållet
KidA
Attans...där kom du på oss