Hey Jude!
Vad långa ni är allihopa.. Jag är bara 155 cm, maken 185
Vad långa ni är allihopa.. Jag är bara 155 cm, maken 185
mayasmama:
Att du alltid ska vara värst
Baka något låter mysigt, det kanske man skulle göra?
Jag kan riktigt se Maya framför mig när hon sjunger (med tanke på bilderna i ditt galleri), hon måste vara jättesöt!
Dottern mår fint
Ja, kolla upp det där med allergi!! Det behöver ju inte vara något, men det är ju synd om Maya skulle behöva lida i onödan.
Vi upptäckte allergin p.g.a. eksem på lillan, men symptomen kan variera kraftigt. Glutenintolerans eller mjölkallergi (eller andra allergier) kan ge magont och dålig viktuppgång.
Ett tips är att verkligen stå på er för att få en ordentlig utredning. Jag har hört så mycket galenskap från sjukvården, så att det är ett under att öronen inte har trillat av Vänd er helst till en barnläkare (privat?) som ni litar på eller till en allergimottagning. BVC har tyvärr ofta dåliga kunskaper om dessa saker (om ni inte har tur och har ett bra BVC).
Lycka till och hoppas att det inte är någon allergi, men skulle det vara det så är det faktiskt en lättnad att kunna göra något åt problemet.
Åh, jag är så avis på er som har körkort! Jag är så omotiverad att hålla på med övningskörning.. Kan man inte köpa ett körkort på nätet eller nåt??
fajga:
Hoppas att ni får en trevlig kväll! Maten blir säkert bra!! Att du försöker laga mat till alla uppskattas säkert mycket av dem som äter specialkost!
Det kan bli lite rörigt det där med mat, jag vet precis vad du menar!! På våra shabbesmiddagar har jag gett mig fanken på att laga god mat som alla gillar. Det krävs lite tankeverksamhet, men det är roligt och det går. Tänk dig själv att laga något som ska passa inbitna köttätare, vegetarianer, mjölkallergiker, äggallergiker, fiskallergiker och dem som håller kosher. Summan av kardemumman blir vegansk mat utan nötter, t.o.m. köttätarna gillar det!
"god mat som alla gillar" betyder egentligen "god mat som alla kan äta"
Vad blir det för musik då fajga?
Lite Depeche är ju aldrig fel Annars är jag mycket åt det rockiga hållet (knäpp blandning?)
Skönt att höra att jag inte är ensam då.. Brukar känna mig smått konstig när det kommer till musiksmak
Mums för tacos!! Jag blir så hungrig av allt matprat, men vi tänkte äta till melodifestivalen
tutim: Vad är denna potatisbakelse för något?
Hej hopp!
nyb: När flyttar ni? Har ni börjat packa än? Om inte förr, så inser man hur mycket grejer man har när allt ska ner i flyttlådor..