Hey Jude!
elims
när det gäller högskolestudier så har jag inte ens börjat *suckar* ska förmodligen plugga till sjuksköterska om jag bara tar tag i det ngn gång..
elims
när det gäller högskolestudier så har jag inte ens börjat *suckar* ska förmodligen plugga till sjuksköterska om jag bara tar tag i det ngn gång..
elims
fast jag är stressad. är ju ändå 26 år o har 2 barn. då kanske man borde ha haft ett jobb o en utbildning o ett hus o 2 bilar o en hund typ?
elims
jo det har jag iofs. två söta ungar. där sa du ngt..
ny brud
jo.. jag får bara sån panik av att alla andra runt om mig skaffar välbetalda jobb o gör karriä o köper hus o bilar o sånt.. mest handlar det nog om att jag vill ha pengar. tror du man kan bli rik på att skaffa barn o vara hemmafru o så? jag skulle LÄTT stanna hemma med mina barn resten av livet om jag fick rel bra betalt för det iaf..
ny brud
jag vill oxå resa o meditera o se världen.. men jag skaffade barn istället. saker kommer i vägen.. men jag skulle inte kunna leva en dag utan mina barn faktiskt. de är anledningen t att jag andas typ.. *suckar nöjt*
kanske skulle sälja av allt man äger o säga upp lght o lasta in det viktigaste i ngt förråd o ta barnen i en varsin bärsjal o resa runt i asien som jag alltid drömt om. fatta vad alla mina släktingar skulle bli förvånade
ny brud
jag hade drömmar om att åka o bo på kibbutz eller jobba på en teodling i indien. resa med transsibiriska järnvägen o sen asien. men de får nog stanna vid att vara drömmar än så länge..
ny brud
spara? för vilka pengar då? alla pengar vi får lägger vi på barnen så de får massa nya saker man blir FATTIG av att skaffa barn
LV väska vore inte helt fel. själv gillar jag LAMB kollektionen (gwen stefanies kollektion) skulle vilja ha ALLA väskor därifrån. vara smal o äckligt rik och tuttar som sitter där de ska o långt snyggt hår.
undrar när jag blev så ytlig.. hmm.
detsamma babe! (fast du behöver ju inte drömma om sexig kidA iofs.. marcin blir så sotis då )
elims
ja jag vet inte alls