Hey Jude!
mayasmama
neh vi är ju inte det.. är ett tag tills vi ska till gbg nu. aja. får be ngn köpa o skicka eller ngt. måste ju ha till pesach.
mayasmama
neh vi är ju inte det.. är ett tag tills vi ska till gbg nu. aja. får be ngn köpa o skicka eller ngt. måste ju ha till pesach.
mayasmama
vore snällt. fast kan man skicka matze förresten? marcin sa att det är ju som att skicka ett paket riskakor o hoppas att de är hela när de kommer fram.
ja vi ska fira pesach här i år. jag vet inte vad det är man har då. matze o soppa o persilja o saltvatten o vad mer? jag har noll koll känner jag kanske får köpa mig en "hur man är jude"-bok
ja elims vet! det är ju henne jag ska impa på i mina drömmar
ägg persilja o matze o soppa o ett sotat ben av lamm... pepparot.. sen har jag ingen koll på mer.
o så harotztet.. eller hur det nu stavas. sånt där rivet äpple med honung o nötter.
mayasmama
noah hade typ 152 i snitt i hjärtljud. så för oss stämde inte den där teorin mysigt med hjärtljud. jag är lite avis på dig som får mysa med bebis i magen fortfarande...
neh 130 är inte lågt. det var noah som låg rätt högt. du har en heeeelt normal bebis mayasmama
jag tycker grav är mysig. bebis är såklart mysigare men jag gillade hela den där grejen med mage o mys o bmbesök o sånt.
hattifnatt
vi har varken bil eller körkort tyvärr. o rimforsa är en bit bort men tack ändå.
vad kostar det att åka till israel? vilka har billigast resor?
skulle vara kul att åka ner. börjar bli mer o mer sugen på det.
blev det efter att ha sett dina bilder faktiskt.
jag gillar varmt men inte fööör varmt.
fast finns det tillgång till bad o så så funkar varmtvarmt oxå