Inlägg från: hot fuss |Visa alla inlägg
  • hot fuss

Hey Jude!

mayasmama

det är såå mysigt. nu början han ligga o "prata" med en. man kan säga saker o han skrattar tillbaka åt en. såååå mysig.

stackare. det är inte alltid kul att vara gravid nej.. du får tvinga din man att massera din rygg o dina fötter o så..

stolt mamma till agnes 000729 och noah 060206
  • hot fuss

mayasmama

jag vet inte faktiskt.. men han har skrattat i typ 3 veckor nu. men det är först den här veckan iofs som man kan locka honom till det genom att "busa" med honom.

• hot fuss

okej sista bilden... han somnade i babysittern nu. sååå söt. o nya tuffa aptröjan har han på sig oxå.

• hot fuss

hattifnatt

den där han sover? ja han är så söt så. min lille buddha

jobbigt att klippa håret. jag har hår som växer som ogräs.o slitet är det oxå. borde klippa mig men jag tar mig aldrig för att gå t frisören dessutom har jag en lugg på utväxt nu. jag som älskar lugg annars. men jag får inte ha det för marcin. han gillar inte luggar

• hot fuss

jag träffade en mamma på öppna förskolan vars dotter hette ayleen. det tyckte jag var fint.

• hot fuss

ny brud

vi har inte heller fått ngt kuvert. men vissa har fått så de är på g. men jag kunde logga in på skatteverket.se med min e-leg o kolla.  

• hot fuss

kul med fest!

här sover noah i sjalen!

• hot fuss

mm sötaste plutten i världen.
    här har agnes en kompis här. så de har kollat på tv o käkat godis o popcorn.
    jag o noah har legat på sängen o kollat på extra extra o myst.
    nu tycker jag marcin ska komma hem! saknar honom!

• hot fuss

min jobbar. till 2130 eller ngt.

Svar på tråden Hey Jude!