Hey Jude!
Chaia
Väldigt blandat, både gammalt och nytt. Allt från Eurythmics till Ceasars Palace via Depeche Mode och Laleh skulle man kunna säga . Eller nåt sånt.
Chaia
Väldigt blandat, både gammalt och nytt. Allt från Eurythmics till Ceasars Palace via Depeche Mode och Laleh skulle man kunna säga . Eller nåt sånt.
Chaia
Absolut inte...jag är forfarande lite småkär i Tommy Lee . Jag som gammal hårdrockare och exsambon som gammal synthare har en väldigt bra skivsamling gemensamt
chaia
Vi är uppenbarligen i alla fall två
Nu skall jag ...hör och häpna... bada
Marcink och KidA
Beklagar sorgen
Längesen jag "firade" pesach ordentligt. Var på sederafton i församlingen för längesen när jag var yngre, men på senare år har det inte blivit mycket eftersom jag inte har några judiska vänner. Tyvär.
För övrigt har jag precis badat
Nu prison break
Ellinorsmamma
Marakkas
Izabelle
Fy vad klantigt! Sa du något eller blev du ledsen efteråt? Egentligen borde man ringa hennes chef och klaga...så får det ju inte gå till!
Nu skall jag och exsambon äta lite lasagne och dega framför tv:n
Hej alla
Har precis kommit hem från jobbet och är sååå trött...
Elims
Det går rätt bra även om det finns mycket kvar att jobba på. Om inget oförutsätt händer flyttar han nog tillbaka i slutet av nästa vecka
Nu skall jag bada lite och försöka få upp värmen lite...det är ju fortfarande Sibirien här
Det jag har lite svårt för med "våra" begravningarna är det där med vilka som får lägga jord i graven och inte. I Göteborg är det släkten först, männen, sen andra män, sen kvinnorna i släkten. Och det får ändå vara ok, tycker jag, gamla traditioner etc. Men min mormor begravdes i Malmö, och där fick inte kvinnorna ta någon jord på spaden alls, utan bara männen. Det blev jättekonstigt när t ex min systers sambo som ALDRIG träffat min mormor fick göra det men inte jag. Då var jag ledsen
Oj...svårt att slita mig, nu kallnar badvattnet
Strax tillbaka
Marcink
Konservativare ju längre söderut man kommer alltså
Elims och Chaia
Tack...hoppas det går bra