Hey Jude!
Monsa
Stackare...skickar en kram...hoppas det känns bättre om en stund
Monsa
Stackare...skickar en kram...hoppas det känns bättre om en stund
Chaia
Visst är det härligt? Jag såg iofs Sisters, eller snarare Andrew Eldridge på Roskilde för några år sedan, han var mest en arg lite blonderad man i midjekort vit kavaj. Jättesur var han för att Verve hade ställt in och att man då hade kallat in Sisters som ersättningsakt. Jättekul för alla oss som faktiskt ville se Sisters att han var så sur....
För att komma i lite städkänsla har jag nu gjort en spellista med Bravery, Strokes, Smiths och Depeche på datorn
Jag dricker inte rödvin...får migrän av det tyvärr. Dricker inte kaffe heller för den delen. Var väldigt jobbigt när jag var yngre och tuffare och oxå ville se sådär lite pseudokulturell ut...hur bra funkade det med café- eller barhäng med the och vitt vin liksom?
KidA
Cosmopolitans har jag nog bara druckit vid enstaka tillfällen. Mojitos däremot...och Frozen strawberry daquiries..Mmmmmmm
Chaia
Hur kommer det sig att du gör utan ägg? Är det någon hos er som är äggallergiker? För ägg och mjölk funkar ju ihop.... eller är det för att kunna servera dem samtidigt som något med kött?
Skrev nog samtidigt....
Hattifnatt
Tack
Skönt att vara ute? Själv har jag inte kommit så långt än, tittade ut på termometern och såg att det var minus 7 och frös av bara tanken
VARFÖR sitter jag vid datorn...istället för att ägna mig åt dammsugaren som står i vardagsrummet och väntar? Varför drar ingen ut kontakten så att jag inte kan vara här/på msn på en stund?
Hejhej!
Nu skall vi gå ut och äta frukost, återkommer sen
Jepp, det var en skön morgon .
Vi var ju och såg München i går och efter den blev vi båda superlåga så då bestämde vi oss för att gå och dricka drinkar och bli gladare. Så det gjorde vi fram till kl 2 i natt. Jag fick t o m exsambon att dricka en strawberry daquiri (jodå, 2 meter exsambo med illrosa tjejdrink i handen såg rätt sött ut ). Det blev ingen frukost men väl brunch här i närheten sen (fördelen med att bo mitt i stan). Sen har vi umgåtts lite under em. Nu skall jag träffa en av mina systrar och fika och sen kommer nog exsambon förbi igen ikväll