Hey Jude!
sitter och stirrar mig blind på hus jag ändå inte har råd att köpa...knäppt eller hur??
sitter och stirrar mig blind på hus jag ändå inte har råd att köpa...knäppt eller hur??
tutim
i mina kokböcker står det att man skall använda blötlagda kikärter alltså inte kokta överhuvudtaget....så nu har jag haft i blöt sen igår men kanske jag inte hinner göra falafel idag trots allt och då undrar jag om man kan spara kikörterna till i morgon?
jaha här var det tomt idag......
haha nyb
känner igen det han här har i försig inte spytt på golvet men har fått hämta spann flera ggr när han varit ute ...de kan säga vad de vill men israeler kan inte hantera spriten på samma sätt som svenskar!!!
tack för tipset om huset, hade faktiskt tänkt fråga dig hur ni fick det, hyra ett hus e ju definitivt ett realisistiskt sätt att kunna få ett hus överhuvudtaget...
hoppas du kom iväg till en sjö...själv skulle jag aldrig få ut min man på ngn längre tur när det e minus 10, han tror på riktigt att han skulle dö!!!..fast jag hade gärna gått en långpromedad underbart vder i gbg idag....
nyb
jag här sitter jag och kommer ingen vart ingen vill göra nåt fast nu e det mest maya som inte vill någonstans vill helst vara hemma och leka med grannen har försökt locka henne med att gå till slottskogen och mata ankorna men hon vögrar , vill inte ens åka och hälsa på en veckagammal bebis....
jag e så uttråkad!!!!!
kida
älskar sparkdräkten!!!!!! katvig?
han e bedårande..... får bebisabstinens av att se honom....
nu e det bara en vecka kvar till jag åtminstone skall få se min bebis på Ul, har inte fått göra ngt ännu....
ny b
vad blev det för parfym? åkte också iväg en sväng för att shoppa höll på att dö av uttråkan....tänkte köpa nåt mammaplagg men hittade absolut ingenting, drar mig lite för att köpa det fast jag nog snart blir tvungen....
hur stort e huset föressten och vad e hyran? har ngra bilder?
åhh
monsa
blommor???......
ny b
vi bor i en trea nu på 73,5 och har en hyra på 5800 så det e ju i stort sett samma...fast vi behöver ju ha en fyra ....
elims
2000 i hyra!!!!!! herre ....
var bor ni egentligen?
hur billigt som helst ju!!!