Hey Jude!
chaia: om man slår upp "rörig", "oberäknelig" och "överraskande" i en ordbok hittar man en bild på min mamma. hon säger tydligen till kidA att hon ska komma på tisdag nu då.
chaia: om man slår upp "rörig", "oberäknelig" och "överraskande" i en ordbok hittar man en bild på min mamma. hon säger tydligen till kidA att hon ska komma på tisdag nu då.
kidA: antar du min utmaning om pepparrots-race i år? jag minns att någon bangade sist...
absolut. här skiner solen, det är vårvärme ute, och jag och agnes har precis varit på premiärcykeltur. hon lärde sig cykla själv typ... idag. :)
vi slödatar, jag kikar på tv lite över skärmen och har en sticka i tån jag borde ta ut. :)
vilken jäkla lugg-maffia det är här då! :D
woho! världen är med mig! 2000 år av lidande, och nu vänder det! :D
kida: halv nio var klockan när vi gick upp, bara så du vet. nu dags att fixa med dagen... :/
ellinorsmamma: kan väl tilläggas att noah har en dålig ovana att vakna vid halv fem och sen ligga och gnälla lite då och då tills man går upp med honom. ohyfsad unge! :D
kidA: syftningsfel på dig nu. du åt EN (nästan hel, stor) kladdkaka nyss.
själv är jag lite sur, främst för att det är så svårt att hitta kosher vin på systemet - och därtill för att jag är så dålig på att planera. det finns sju flaskor kosher vin på andra sidan stan, men inget i någon av de systembolag som finns nära mig, och jag kommer inte hinna ut dit där det finns innan vi ska ha pesach-middag. fett störigt.