Inlägg från: mayasmama |Visa alla inlägg
  • mayasmama

Hey Jude!

jag e ju självklart ledsen men det e rätt ok jag vet ju att jag kommer dit igen och jag har varit där 7 ggr de senaste 6 åren så det e ändå rätt ok och jag intalar mig att det e bättre för min graviditet att stanna hemma, e ju trots allt rejält stor redan... det blir ju ändå lite "semester" att vara hemma själv i 2 veckor ...eller 10 dar blir det nog ungefär....

• mayasmama

gomorgon alla glada.....devarlänge sen jag skrev nå här men hoppas ni alla har de bra.....

kida och marcink : beklagar sorgen!!!!skönt att det var en fin begravning.....och till lilla agnes...: det var en rejäl bula!!!!

kida vad det ser mysigt ut att mysamed en liten bebis.....kan snart börja räkna ner...."bara" 111 dar kvar.....

• mayasmama

ohhhhhhhhh !!!!!!!

jag e så sugen att det kryper innanför skinnet på mig....

va han har blivit stor!!!!

det var så länge sen jag hade bebis att man glämt detmesta känns det som......

börjar ävenkänna att den har "lätta" perioden börjar gå mot sitt slut.... har börjat må lite illa igen,fötterna värker och jag bölar för ingenting och det e mer än tre mån kvar......

• mayasmama

jajo ...mannen ja.....han börjar faktiskt förstå lite bättre att det nog inte så kosntigt att jag börjar bli stor och allt börjar bli lite jobbigt..... han har liksom trott att det var typ 5-6 mån kvar till jag häromkvällen fick honomatt förstå att jag går snartin i 7 mån!!!!! han blev lite chockad nästan!!! han lever verkligen isin egen lilla "alltordnarsig-lalala" värld...man han brukar erbjuda massage men jag e faktistk inte så förtjust i det...tycker mest det kittlar,speciellt på fötterna,men skall skaffa lite sån där mentholkräm till fötterna ocg göra fotbad på kvällarna.....det går över om jag sitter högt med dem en stund, hade likadant när jag väntade maya....känns verkligen somnån sticker knivar i fotsulorna på mig....

hur gammal e noah nu? e förvönad över att han skrattar så mkt, men det kanske de gör? jag minns inte bra som sagt....

• mayasmama

6 veckor ,men då m¨ste han väl nästan var tidig med att skratta så där "gött"?

• mayasmama

kida ......söta lilleman!!!!!

hattifnatt.... det lutar åt shira, inte shiri, jag e lite kluven...shira e fint men e lite osäker, låter fånigt men kanske det blir för "hårt" men det betyder typ "poesi" och det e ju väldigt fint.....maya betyder faktiskt på sanskrit "kreativitet", lite fritt översatt.....så det blir väl fint mina döttrar kreativitet och poesi!!!???

pojknamn e helt kört!!! så jag håller tummarna att det e en flicka annars får vi taden disskusionen efter könsul!!!

• mayasmama

ja ayleen var faktiskt fint.....hur ser dagen ut annars då ? idag skall maya och jag gå på bio och se "nanny McPhee" hon e helt inne på spännande filmer och den verkar vara i hennes smak och inte teckand sen tänkte vi gå till george du´wal och fika , lite lyx att fika där tycker jag känner ni till? lite "finare cafe med bordsservering och meny....

• mayasmama

boker tov lekolam......ni har väl inte glömt att det e sommartid from inatt.....så nu e klockan redan 9.30....

hoppas allt är bra med er allihop.....

upp och hoppa nu !!!!!!!!

• mayasmama

både och faktiskt....maya vaknar oftast runt 7 och jag går då upp med henne, nu under grav e jag så trött på kvällarna så jag lägger mig tidigt men innan hände det faktiskt att hon fick titta på tv en stund och jag låg kvar i sängen.....men igår väckte hon mig kl 6 och det var jobbigt, förstår inte varför honmåste vakna tidigare påhelgerna än på vardagarna???? men när hon var bebis kunde hon vara uppe vid 4-5, så 7 e rena lyxen tycker jag. och här e det jag som går upp.....har helt gett upp alla försök att få upp mannen på mornarna , han e verkligen inge morgonmånniska!!!!! så han brukar ta underhållning på eftermiddagar istället, då vilar jag......funkar för oss , men det blir inte allt för ofta som vi gör saker hela familjen......det tycker jag e trist......

själv då ? barn som väcker dig med?

Svar på tråden Hey Jude!