Hey Jude!
inte ett enda namn har vi kommit överens om....och jag kommer med förslag varje dag... gårdagens var Vivi ... de e väl gulligt?
inte ett enda namn har vi kommit överens om....och jag kommer med förslag varje dag... gårdagens var Vivi ... de e väl gulligt?
fajga
jag har svårt att släppa Ruben och Ester men nadav, vägrar själv tycker han Arik och det går inte jag med på
jag har oxå
Albert
Rafael
och en massa fler som blivit ratade allihopa......
men vi skall diskutera det mer när vi tatt reda på könet...
monsa
ok jag skall lägga in nån slags magbild men det blir inte i trosor....
hej på er allihopa
här e en till som e dödstrött... har rullat köttbullar av 14,5kilo köttfärs idag..själv .... ingen rast från 8 till 16 när jag var klar och åkte och hämta maya ...snacka om att jag har ont i fötterna!!!!!!
jag vet att ni alla vill se min "lilla" mage så skall ordna det ...snart ... jaglovar....
idag äter vi pizza till middag lite ironiskt eller hur? men efter en hel dag med köttfärspå händerna skullejag aldrig kunna äta en köttbulle.....
jag gjorde massvis med ul med maya pga min storlek i förhållande till magen , fast jag fick mer eller mindre tjata till mig att de skulle göra en viktskattning först......så e det när man bor i sverigen snålaste landsting..... skall kolla om jag har ngn bild i kameran ... i´ll be back.....
ok nu har jag lagt in två bilder men de är ett par veckor gammla men jag tycker inte att jag e större nu men lite kanske.....
fast den ena går knappt att se magen men ni får ju se hur jag ser ut ialla fall
ja fast den bilden två veckor gammal och jag e nog lite större nu,men den e rejäl om du går in och jämför med andra magblder här på fl så e min enorm men hade man satt min mage på nån som e 1,70 så hade inte varit så stor.....
men jag njuter av den måste jag säga..... längtar till detblirlite varmare då skall jag köpa ett par snickarbyxor och visa min mage för hela världen!!!!!
kida va du e gullig!!!!!! men vänta du tills jag i slutet då kommer den inte vara speciellt söt!!!!! tyvärr har jag ingadigitala bilder från min förra grav annars hade ni fått se ngt kul, jag var ju som sagtså stor och framtung att jag inte kunde gå utan hjälp sista veckan(43!) och det e helt sant!!!
izabelle!!
det där kallar jag en snygg liten mage!!!!!! jag blir så avis skymtar även en snygg tatuering!!!!