Hey Jude!
förresten..om du vet..... var och lyssnade på bebisen i ons och hjärtljuden var 130....e inte det ganska lågt? jag har hört att pojkar har lägre hjärtljud.....så nu har jag ändrat mig igen nu tro jag det e pojk.....
förresten..om du vet..... var och lyssnade på bebisen i ons och hjärtljuden var 130....e inte det ganska lågt? jag har hört att pojkar har lägre hjärtljud.....så nu har jag ändrat mig igen nu tro jag det e pojk.....
oj men då kanske 130 e jättelågt!!!!! det e väl själva f**n man ska oroa sig för allt, jag som i vanliga fall absolut inte e så nojig av mig, även om min sambo inte skulle hålla med mig....
ja e mer avundsjuk på dig som får snusa bebis......med risk för att låta väldigt otacksam så tycker jag att det här med att vara gravid e lite överreklamerat, åtminsotne andra gången, jag menar det e ju egentligen det som kommer efteråt som det handlar om....men det kan ha att göra med att jag redan börjar få det gansk jobbigt och det e långt kvar och att jag våndas över förlossningen.....
idag har vi köpt mcDonalds efter simskolan....skönt att slippa laga mat.....
go kväll.....
nu har jag lämnat sambon och maya på flygplatsen......asjobbigt!!! kunde inte hålla mig från att börja grina....så svårt att vara utan henne även om det bara e 10 dar.....
maya och nadav åkte till israel idag för att fira pesach men jag valde att inte åka med eftersom jag har så mkt att göra på jobbet och känner mig alldeles för gravid......faast nu ångrar jag mig , jag vill också åka.....
ja jag var faktiskt inne på att sushi med mig hem ikväll. men det får bli i morgon istället...jag vet att det blir ok...i morgon skall jag gå på stan och gå och fika med en kompis efter jobbet.....men jag saknar min tjej redan och kommer nog inte känna mig helt lugn föränn hon e hemma igen.....
go kväll allihopa.....
det e lite svårt att veta vad man skall hitta på på eftermiddagarna och kvällarna när man inte har barn hemma....
fajga: maya förstår en hel del hebreiska , mer än hon själv tror,men hon pratar inte mkt och inte spontant liksom men förra året hon var i israel en vecka utan mig så började honprata en del så hoppas att det blir mer nu....
hattifnat: det e mkt pga graviditeten som jag reagerar så starkt för som sagt hon har varit i israel utan mif förra året också men det var inte alls så jobbigt som denna gången, jag började gråta redan i bilen på väg till flygplatsen, men nu har jag pratat med henne på datorn och hon har det bara bra och flygresan gick bra, hon sov hela vägen....hon berättade att det ösregnar i israel.....
monsa: hej på dig!!!! du behöver ABSOLUT INTE känna dig stressad över lampan , den får ta den tid den tar det gör verkligen ingenting och blir den för jobbig att få till så e det ok också, som sagt ligg inte sämnlös för min skull.....
hej på er....
jag har inte pratat med maya idag ännu men iggår var allt bara bra och det ösregnade....
jag e lite utråkad faktiskt hade önskat att det var finare väder och att jag hade haft lite mer pengar för då hade jag gått en sväng på stan idag också men det ösregnar här i göteborg....men jag har köpt med mig en 14-bitars sushi hem idag ...det var smaskens...skulle ju också kunna städa lite hemma men det har jag verkligen ingen lust med, men kanske tar jag fram min pyssellåda och gör lite smycken...det var evigheter sen....
.....eller oxå hänger jag här med er.....
major dilemma!!!!!!!! den enda av mina ansökningar som verkade vettig har fått ett annat jobb.....jag antar att jag får skylla mig själv som e så sent ute....ja ja får ringa arbetsförmedlingen i morgon och uppdatera min annons helt enkelt....