Hey Jude!
Mayasmama: spännande, vi väntar ivrigt
Chana : lycka till nu med ditt IVF! Hur mår du av nedregleringen?
Hattifnatt ( som tappert förösker jobba med Hedvig i knät)
Mayasmama: spännande, vi väntar ivrigt
Chana : lycka till nu med ditt IVF! Hur mår du av nedregleringen?
Hattifnatt ( som tappert förösker jobba med Hedvig i knät)
Yom Hashoah är verkligen en påminnelse om allt det fasansfulla som hände och på många sätt helt ofattbart. Av alla fruktansvärda historier är just de om små barn de allra värsta tycker jag
(Har ni läst Githa Serenys bok om Stangl, som var kommendant i Majdanek och Treblinka? Man blir mörkrädd...denna ondska och denna bristande insikt, många många år senare)
Chana - lycka till nu denna gången! Hur fungerar det i Frankrike, får man ett visst antal statligt finansierade försök som i Sverige?
Laila tov allesammans!
Goder förmiddag!
Chaia: Själv skulle jag behöva jobba en hel del hemifrån i dag men Hedvig verkar inte vara på samarbetsvilligt humör direkt....
Deklarationen har jag förträngt, men å andra sidan handlar det i mitt fall mest om två kryss och ett bomärke....
Mayasmama: lyckades jag skriva ett rungande G R A T T I S i går? Så roligt med en liten tjej till! Och Nadav blir säkert överlycklig över sin lilla prinsessa.
Elims : lite fascinerad, hur har du kunnat undgå att äta smörgåstårta??
Chana: måste fråga (du behöver inte svara) sker era IVF:er i samråd med rabbinen, antar att det kan dyka upp halachiska (säger man så?) spörsmål i samband med utredning och behandling?
Nej, skall nog ge upp försöken att jobba och istället baka lite bröd. Rågsiktskakor brukar alltid vara gott.
Ha en skön förmiddag allesammans!
Nyb: Välkommen tillbaka! Hur har ni det? Hur har flytten gått?
Uppdatera oss gärna!
Tutim - testa? norrländska?
å i åa ä e ö
Puss på dig med *smack*
Fajga : uff, pendling är ju inte det bästa för ett förhållandei längden. Vad säger han själv, är detta Drömjobbet som är värt flytt till mindre ort? Har han blivit headhuntad dit borde det ju finnas andra företag/arbetsplatser i Gbg med omnejd som vill ha honom också!
Men det är jättesvårt det där, att vara generös på ett plan och samtidigt värna om det egna förhållandet på ett annat.
(han får väl betänka hur svårt det blir att gå på alla VFs matcher om han bor på annan ort )
Nehej ni tjejer - nu kände jag tydligt att det är dags att lägga sig
Natti natti allesammans!
Fikaträff i Gbg vore väl trivsamt (maken såg på fotboll så jag gick en sväng i huset och gled förbi datorn...)
Count me in!