• nyitråden

Bebis november 2014

Hej, är vi fler som nyss plussat och har fått bf i november 2014? Jag fick plus igår och har egentligen känt av det i kroppen utan att riktigt koppla då jag också legat sjuk hela veckan. Men som det verkar är jag i vecka 3+6 idag. Är vi fler?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-06 09:01
    Bildtråden finns här:

www.familjeliv.se/Forum-2-7/m72677679.html
  • Svar på tråden Bebis november 2014
  • Mandy01

Får jag också vara med? :) Plussade idag och är enligt beräkningarna i vecka 4+1. Hjärta

• Mommy1986

Jag hoppar också in hit!

Plussade ikväll på äl+9 och BF 7 november.

Vi har ett barn som fyller fem i år och i oktober var vi med om ett MA i v 15.

Så nu blickar vi framåt! :)

• nyitråden
    Mandy01 skrev 2014-02-24 21:40:47 följande:

Får jag också vara med? :) Plussade idag och är enligt beräkningarna i vecka 4+1. Hjärta

Självklart! Stort grattis - blir så glad för er alla som plussar!!
  • nyitråden
    Mommy1986 skrev 2014-02-24 21:45:52 följande:

Jag hoppar också in hit!

Plussade ikväll på äl+9 och BF 7 november.

Vi har ett barn som fyller fem i år och i oktober var vi med om ett MA i v 15.

Så nu blickar vi framåt! :)

Grattis! Så tråkigt med ma, beklagar verkligen.
  • Mandy01
    nyitråden skrev 2014-02-24 21:46:40 följande:
    Självklart! Stort grattis - blir så glad för er alla som plussar!!
    Tack så mycket! :) Är det vanligt att ha blandade känslor? För jag är både livrädd och överlycklig omvartannat, haha.
  • Downy

Hejsan alla, jag är gärna med här också. Plussade igår och är nu 4+3. enligt FL är jag beräknad 1 November. Så himla glad efter ca 8 mån försök. Detta blir andra barnet, vi har en son på 4 år också.

Vad roligt det ska bli att följas åt!Skrattande

• nyitråden
    Mandy01 skrev 2014-02-24 22:02:44 följande:
    Tack så mycket! :) Är det vanligt att ha blandade känslor? För jag är både livrädd och överlycklig omvartannat, haha.
    Helt normalt!!
  • Elmiina

Grattis!! Kul att vi blir ett gäng :D

Hur skulle ni reagera om det skulle visa sig att ni får tvillingar? Jag får typ panik bara utav att leka med tanken haha

• Maryswe
    Elmiina skrev 2014-02-25 06:46:40 följande:

Grattis!! Kul att vi blir ett gäng :D

Hur skulle ni reagera om det skulle visa sig att ni får tvillingar? Jag får typ panik bara utav att leka med tanken haha

Jag vill gärna ha tvillingar men det vill inte sambon :p

Tog ett test idag på bim och det är starkare än det förra och plusset kom nästan på en gång.

Men hade också rosa flytning på pappret vilket gör mig orolig :(
  • cesso79

Ansluter även jag!

34 år (första barn) från Stockholm. BIM idag, plussade i lördags! (Testade idag igen och nu var plusset riktigt starkt och fint!! :) BF 3 nov. 

Relativt symptomfri, var magkänslan som sa att jag var gravid! Nu börjar dock brösten kännas av, ordentligt!!

Grattis till era graviditeter! :)

Svar på tråden Bebis november 2014