Fler som gör hormonbehangling för att få ägglossning, utan IVF?
frucgssvensson: Klart det finns en chans ändå! De säger ju att spermier ofta lever i kvinnan i 2-3 dagar minst! Till mig har läkare tidigare sagt att så länge vi har sex varannan dag kan vi inte missa ägglossning. Så jag tycker verkligen inte att du kan klandra dig själv om det inte skulle bli något den här gången. Men självklart håller vi tummarna för att det "blir nåt"! :)
Här har jag börjat plågas av gallsten igen. Eller jag tror det i alla fall. Fick otroliga smärtor när min son var några veckor gammal och efter många om och men konstaterades det att jag hade gallsten. Tydligen inte helt ovanligt vid graviditet eller som i mitt fall efter graviditet. Det gick över av sig självt efter några månader men nu undrar jag om det inte är samma typ av smärta som kommit tillbaka... Antagligen på grund av alla hormoner som cirkulerar igen i så fall. Samtidigt är jag orolig att smärtan inte alls är pga. gallsten utan att nåt är fel med embryot. Men i övermorgon är det UL så förhoppningsvis får vi lite svar då...