VLCD - Är du med?
I morgon börjar jag. Har gjort det förr och det har gått bra, gick inte upp, nu vill jag ner det sista. Är du med?!:)
I morgon börjar jag. Har gjort det förr och det har gått bra, gick inte upp, nu vill jag ner det sista. Är du med?!:)
Jag började i Lördags och än så känns det bra!
Jag är positiv vi får alla tänka på att vara det.
Antingen så väljer vi att lyckas gå ner i vikt eller inte!
Jag väljer att lyckas ;)
Jag misslyckades redan på första dagen idag.... Nya tag imorgon. Är så hungrig och sugen på nåt söt, men jag SKA klara detta! Har ni några tips på hur man kan stå ut med suget?
Nu har jag kört i ett par dagar och det går jättebra! Inte ens en smula har slinkt ner och Allevo fungerar väldigt bra. Äter hallon/banan och till middag den varma soppan, gillar Broccolin som jag kryddar med lite vitlök. Gott att få tugga pytte, bättre än inget. Idag fick vi MASSA semlor till jobbet, men inte en enda lovkade mig. Känns jättebra,
Åååh hej allihopa. Idag började jag med allevo. Tyvärr köpte jag chili pulvret och tycker det smakar riktigt illa. Tips på soppor som är goda?
Testa slankas :) Xtravaganza har goda med men tror d krävs medlemskap!
Hej allihop! Nya tag nu, Dag ett, hittills bra, hahaha. :) Nu är jag motiverad som sjutton!:)
Gredelina du fixar det! Jag brukar så fort jag tror jag är hungrig dricka vatten o göra ngt annat o tänka på annat än mat. På 7:e dagen märkte min kropp att jsg går på 500kcal o nu mår jag bra!
Problemet nu är att dricka 3 Shakes om dagen :(
Tar en kl 10.00 o en 14.00 o ska ta en 18.00 men den sista får jag trycka i mig typ under hot. Jag är redan så mätt o inte alls sugen på mer. Dricker mkt vatten under dagen med.
Kämpa på. Vi är snart i mål!!
Hur många kg ska du ner?
Jag ska ner ca 20-25 om jag håller fokus ;) iaf till juni ska jag köra :)