Sökes! Ngn i Jämtland som gör IVF nu??
Hej, 26 år och ifrån Jämtland, söker andra par som finns i närheten man kan bolla tankar med. Gör. Just nu Ivf hos Jörgensen och håller på med sprayen nu och börjar med sprutorna den 20de.
Hej, 26 år och ifrån Jämtland, söker andra par som finns i närheten man kan bolla tankar med. Gör. Just nu Ivf hos Jörgensen och håller på med sprayen nu och börjar med sprutorna den 20de.
Hej,
Har precis gjort ivf hos Jörgensen. Han är duktig! Tack vare honom och IVF Falun har vi en dotter och nu ett syskon på väg!
Du får gärna bolla med mig om du vill!
Vi har också gått hos Jörgensen och är i Umeå nu och väntar på återföring imorgon. Är så sjukt nervös, tänk om det inte finns något som går att återföra.
Det blev tyvärr inget, vi är på väg hem igen. Celldelningen gick för fort sa de så det gick inte att använda dem Dessutom blev jag för överstimulerad för att kunna föra tillbaka något enligt läkaren där, ska in på sjukhuset i Östersund imorgon för fortsatt kontroll.
Så det är bara att bryta ihop och sen ta nya tag. Just nu måste vi fokusera på överstimuleringen så jag blir bra från den.
Hur kommer det sig att ni gjort i Falun, betalar ni själva nu? För visst har man ingen valmöjlighet under de landstingsbetalda försöken?
Var till min läkare idag och gjorde vul. Allt såg bra ut och var rejält nedreglerad och börjar med sprutorna ikväll. Lite nervös över de, men de ska väl funka. :)