Sökes! Ngn i Jämtland som gör IVF nu??
Hej, 26 år och ifrån Jämtland, söker andra par som finns i närheten man kan bolla tankar med. Gör. Just nu Ivf hos Jörgensen och håller på med sprayen nu och börjar med sprutorna den 20de.
Hej, 26 år och ifrån Jämtland, söker andra par som finns i närheten man kan bolla tankar med. Gör. Just nu Ivf hos Jörgensen och håller på med sprayen nu och börjar med sprutorna den 20de.
Herregud ja kan inte tro de e sant... De står gravid på Stickan. :):) gissa vem som e i världens rus idag :):)
Men åh!! GRATTIS!!!!!!!
Kul att höra Längta!!!
Vi var till Ove idag och fick veta att det inte blir Umeå utan Falun för vår del. Han som äger kliniken i Umeå har fått en stroke så de har haft problem med personal och varit underbemannade och stressade. Därför vill de att alla landstingsfinansierade skickas till Falun.
Börjar nässpraya idag....
Falun är bra! Där har vi varit och gjort våra försök!
Låter kanon, då kan jag känna mig trygg med Falun då
Längta: varit på ultraljudet hos Ove?
Jag har varit ner i klimakteriet och vänt (fy fan, vill aldrig tillbaka dit......) och håller nu på med sprutorna. Jag är jäkligt svårstimulerad... Började på 200 i 2 dgr och nu har jag kört 150 i en vecka. Ändå bara en blåsa som nått 13 mm. En hel drös på 10 mm, så han vågar inte trycka upp dosen heller. Vi räknar med att åka ner till Falun för äggplock på torsdag i nästa vecka.
Är nu gravid i v 5. Försiktigt hoppfull om en bebis i februari nästa år.