• Jenkis

Bildtråd Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Här är underverket så naturtroget som det går i magen på mitt sjukhus. Har hört att det finns 4D-bilder med. Detta är en 3D-bild. Har exakt sambons bebisnäsa Han hade riktig potatisnäsa som liten.
  • Jenkis
    villsågärna38 skrev 2014-10-02 22:36:13 följande:
    Nä inte denna gång men förra gången fick vi 3D bilder då vi gjorde TUL på Mama Mia. De bytte bara till ett annat läge på maskinen så såg vi allt i 3D en stund. Tittut tror jag gör 3D privat om man vill betala.
    Ja, det var tydligen bara att ändra läge på maskinen, så jag kan egentligen inte förstå varför man inte kan få ett 3D överallt.
  • Jenkis
    Danisen skrev 2014-10-07 14:02:50 följande:
    Magen har sjunkit en del v.36 (35+6) så går in i v.37 imorgon.
    Vi har väldigt lika magar du och jag Själva formen alltså.
  • Jenkis
    Danisen skrev 2014-10-08 06:49:45 följande:
    Hihi så kul . Vet du könet? Alla säger att jag har en pojkmage. Men dem tror att det är en flicka ändå . Jag har inte en aning.
    Det har jag också fått höra, men jag tror på tjej ändå. Men vi vet ju inte så det är bara spekulationer.

Har din hjärtljud över eller under 140 i genomsnitt?
  • Jenkis
    Danisen skrev 2014-10-08 09:58:13 följande:
    Kul att spekulera lite . Det brukar ligga på 140-145 ca. Vad har din?
    140-145
  • Jenkis
    Danisen skrev 2014-10-08 14:45:17 följande:
    åh så häftigt . Då får vi se om det är samma kön på våra bebisar
    Ja, det skall bli intressant!
  • Jenkis
    Bengalen skrev 2014-10-13 17:31:22 följande:

Så nära en bebisbild jag kan komma. Flört
    Här har ni min lille sötnos. Bilden tagen idag, vecka 28+3 på flödeskontrollen. Solig 
    Vilken fin och bra bild! Som ett foto nästan. Häftigt!
  • Jenkis

Idag 39+0. Bilden 38+0, men magen ser lika ut idag insåg jag när jag jämförde bilder.
  • Jenkis
    Sillavi skrev 2014-10-14 22:01:13 följande:
    Fin liten kula har du märkt att den sjunkit lite?
    Nej, tycker inte den sjunkit mer på en vecka. Däremot har den såklart sjunkit de senaste veckorna.
  • Jenkis
    Bengalen skrev 2014-10-15 08:15:39 följande:

Tack tjejer! Är så glad för bilden. Glad Hade inte väntat mig att få 3D-bilder nu plötsligt på sjukhuset.

Vilken härlig mage du har Jenkins! Fina jeans också. Är det vanliga eller mammajeans? Jag känner att skulle kunna behöva ett par som jag kan ha nu men vet inte var jag ska handla nånstans. Det känns så osäkert med storlekar på nätet.

Det är ett par av HM:s mammajeans, så de går att köpa i butik. Fast jag normalt gillar jeans så har jag haft svårt att ha efter v. 20. Tycker kanten blir för hård i magen när man sitter ner och framförallt i bilen.

Jag har varit en tightstjej under grav. varvat med lite tunnare mammabyxor, där kanten inte blir lika hård. De har jag också köpt från HM + tightsen.
Svar på tråden Bildtråd Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015