• Jenkis

Bildtråd Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Judda skrev 2014-09-08 17:21:43 följande:

Här har jag gått och längtat efter mage i över 10 år, men nu börjar jag nästan bli lite skraj var det ska sluta. Detta är i fredags på 19+0. Ngn annan som varit så stor tidigt? Känns som alla är mkt mindre!

Jag har också varit stor hela tiden. Kolla bakåt i tråden så skall det finnas bild där jag är 18+6 eller liknande.

Förra veckan var mitt SF-mått lika stort för dem som ligger på nedersta linjen i v. 40 och då var jag i 33+ Jag ligger dock bara lite över normalkurvan, så det låter värre än vad det är

Vissa har livmodern mer ytligt än andra och ser tjockare ut/blir tjocka tidigt.
  • Jenkis

Jag har desperat varit på jakt efter gulliga blöjbyxor att ha till första fotot. Ni vet man vill ju gärna ha såna där ursöta bilder på bebis när hen bara är några veckor. Sen förstår jag att det kanske inte blir så för att man inte orkar.... Men jag vet inte var alla får sina grejor ifrån, för att köpa verkar det inte gå att göra. Så sagt och gjort. Fram med stickorna...

• Jenkis
    villsågärna38 skrev 2014-09-09 09:53:17 följande:
    Då hade vi lika stora magar ung. Min mage var så stor i v 34. Jag har legat lite över medel sen vi började mäta i v 24. Sjönk dock ner på medel förra veckan då hon fixerade sig/ sjönk ner i bäckenet. Hade däremot rätt liten mage till v 20 ca så det varierar ju hur de växer över tiden också. När hade ni ert nästa TUL förresten? Kram
    TUL på torsdag. Vårt nya arbetsnamn på vår bebis är dunderklumpen Sen senaste TUL (14 dagar mellan) har jag alla fall gått upp 1 kilo, innan ingenting alls på fyra veckor, så jag kanske har fått lite mer av näringskakan?
  • Jenkis
    johjen skrev 2014-09-16 13:05:40 följande:

Fattar inte varför det blev dubbelt?!

Telefonen/datorn lever sitt eget liv

Fin mage!
  • Jenkis

Börjar växa till sig minsann haha v.35 (34+5) idag.[/quote]

Jo, vi är väl i samma division typ

• Jenkis
    johjen skrev 2014-10-01 11:54:26 följande:
    Vecka 39.. Toppen och byxorna har loose fit så ser lite större ut än vad jag är men är ändå enorm! Kan inte ha taighta kläder länge, inte alls skönt.
    Jo, det har ju hänt lite sen din förra bild
  • Jenkis
    johjen skrev 2014-10-01 18:40:24 följande:

Fina ni är allihopa! Jag känner mig som en klumpeduns jämfört med er men är en kurvig person annars, 170 cm och väger 65-67 kg i normala fall. Så klart att 20 kg upp gör sitt men planerar att gå ner allt när jag kan börja träna igen.

20 kilo vartdå?

Hade tippat på 12-15 kg kanske om du inte sagt något.
  • Jenkis
    villsågärna38 skrev 2014-10-01 16:14:20 följande:

V 40 (39+1). Magen växer...

Jösses vad smal du är!

Tror inte min kropp ser ut så om två veckor. Nu har jag börjat dragit på mig vätska sedan ett par veckor tillbaka också.

Jag får väl pimpa mig i ett par tighta jeans och linne och ta en bild jag med, så får ni se...
Svar på tråden Bildtråd Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015