• Jenkis

Bildtråd Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

villsågärna38 skrev 2014-03-13 10:45:47 följande:
    Hm... Vill visst inte funka i telefonen. Får fixa sen ist!
    Vi fick ingen bild från vårt UL... Vi har alltid fått bild innan, så jag hann liksom inte reagera förrän vi gått därifrån.

Jag får lägga upp veckans magbild i stället
  • Jenkis
    mammsen 2012 skrev 2014-03-24 17:47:56 följande:

Lägger upp en "tjockisbild" också från vecka 19+4 :)

Snyggt! Grattis till lyckat RUL!
  • Jenkis

Nu är veckorna här då det inte händer så mycket med magen. Som ni ser så är det väldigt likt 8+0. Men svullna tarmar håller på att ersättas av riktigt graviditet helt enkelt.

• Jenkis

På två veckor har magen minskat i ovankant, men säkert mindre svullna tarmar och mer bebis.
  • Jenkis

Svårt att säga om det hänt så mycket på 14 dagar. Fått större kärlekshantag tyvärr...
  • Jenkis

Nu händer det grejor! På en vecka har jag blivit mer gravid
  • Jenkis
    glader skrev 2014-04-30 08:27:17 följande:
    Man får skämmas... syns nästan ingenting!Gråter Fast på kvällen syns det mer...
    Vecka 12+1

Skämmas varför då?! Du skall absolut inte skämmas! Alla magar är individuella och det är väldigt olika hur tidigt det syns. Mina kvinnliga släktingar brukar se ut som flodhästar och ha arslen som lagårdsdörrar Så njut av att du förmodligen kommer vara så där gravidsnygg ändå till slutet. Det kommer jag förmodligen inte...
  • Jenkis
    mammsen 2012 skrev 2014-05-01 05:40:06 följande:
    Ni har så fina magar !! En annan klev över 90 kilosstrecket igår..är i vecka 25, så jag torde nå närmare 100 innan man är färdig ;)  Blir lite jobb att få bort allt sedan bebis är född:D
    Jag hoppas på att maxa 75 kilo, men vi får väl se... Beror nog mycket på hur många kakor, godisar och chips jag sätter i mig inser jag ju såklart.

Grillsäsongen är ju typ här och då skall det ju ätas för tre typ med efterrätt och kanske kvällsfika när man är bortbjuden. Har mycket svårt att tacka nej om det är saker jag verkligen gillar...
  • Jenkis
    linnea83 skrev 2014-05-06 07:22:13 följande:
    Här kommer mina första bilder på Prick <3..V 9 (8+0).

Gullig Prick!

Vad kul det skall bli när vi kan ladda upp bilderna från RUL. Vissa har kanske redan den här veckan?
Svar på tråden Bildtråd Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015