Inlägg från: smultronoga |Visa alla inlägg
  • smultronoga

BF slutet på oktober i södra sthlm?

plussade i fredags. undrar bara om det finns någon i södra Stockholm som vill hänga på?

• Svar på tråden BF slutet på oktober i södra sthlm?
  • smultronoga

Grattis och vad kul! 😊 Vilken vecka är du i och vart bor du? Själv bor jag i haninge, fyller 41 när det förhoppningsvis är dags. Är nu i v 5+2. Mår ganska bra. Inget illamående, men lukt. Typ mikrovärmde köttbullar eller riven parmensam är ingen hit. . Ordentligt ömma bröst, molande mensvärk och godis sug.

• smultronoga

Vad kul, Nära är bra ibland.????. Själv bor vi nere vid kommunhuset invid sibylla kiosken om du vet. Detta är vårt första så man är ju lite nervös. Fick ju ett missfall för 1 år sen.

• smultronoga

Skulle ha varit. Ett glatt ansikte ist för de många frågetecknen..

• smultronoga

Har du bokat inskrivning? Var själv i fredags på hälsosamtalet som jag tyckte inte gav så mkt. Hade man en fråga Så fick man ett flimmigt svar tillbaks. Som en kompis sa. Rensa .

• smultronoga

Ja man skulle vilja ha ngt ultrsljud tid än v 11 om man gör kub testet så man ser att det växer ngt

• smultronoga

Vi ska dit den 25/3. har du handens? eller går du ngn annanstans?.  När jag ringde till Handens så tyckte jag att de var väldigt stressade och tyckte det var väldigt jobbigt att ha inskrivningssamtalet på em. Min man jobbar i sumpan och jag jobbar natt så vi har lite svårt med fm tider. Hon ville ha det på fm för att de ska kunna ta proverna men som jag sa att jag jobbar inom karolinska så jag kan be dom ta proverna alt åka förbi handens lab på väg hem på morgonen.

Bokade först in i Farsta dom var väldigt tillmötesgående men ändrade mig för jag ville ha närmare med tanke om 7 mån.
     Man vill ju ha en MVC som man känenr sig trygg med. Tittade även på mamma mia men då är ju den inne på Götgatan.

• smultronoga

Vi har berätta för närmaste familjen. Ngn enstaka kompisar. Sen frågade jag en kompis om de gjorde kubtestet, så jag fick höra lite den vägen med så hon vet. Men fejjan är det tyst på.

Min mans syster ska ha veckoinformation hur vi mår.. annars ringer hon..;)

• smultronoga

Ja som du säger så ska man ha en BArnmorska som man känner sig trygg med. Annars blir det inget bra. Var ute och gick idag. Första gången på 1 v jag varit ute och promenera. Åkte på halsfluss och förkylning så tröttheten har varit utslagen. När jag kom hem så kom jag på att jag glömt köpa kattmat trots 2 besök på ica. Snacka om hormonförvirring. Så nu får maken gå förbi.

Kändes annorlunda att vara ute. Man är svullnare än tidigare så det kändes som man stapla runt..denna trötthet jössus är helt färdig. Skulle tänka mig lite illamående som bryter av trött heten, men bara lite

• smultronoga

det brukar inte vara sån fara men förra veckan fick jag en förkylning och halsfluss så jag har ätit antibiotika tills idag. Så då var jag så trött att jag höll på att dö. Har inte jobbat så mkt att jag varit sjuk men idag har det varit förskräckligt att sova. Vaknat ideligen och hjärnan har inte förstått att jag ska sova. Men det märks att man är tröttare så är det en lugn natt så blir det jobbigare att hålla sig vaken

Svar på tråden BF slutet på oktober i södra sthlm?