BF slutet på oktober i södra sthlm?
plussade i fredags. undrar bara om det finns någon i södra Stockholm som vill hänga på?
plussade i fredags. undrar bara om det finns någon i södra Stockholm som vill hänga på?
Grattis! Jag hänger gärna på, plussade i tisdags.
Grattis och vad kul! 😊 Vilken vecka är du i och vart bor du? Själv bor jag i haninge, fyller 41 när det förhoppningsvis är dags. Är nu i v 5+2. Mår ganska bra. Inget illamående, men lukt. Typ mikrovärmde köttbullar eller riven parmensam är ingen hit. . Ordentligt ömma bröst, molande mensvärk och godis sug.
Bor också i Haninge (Vega) . Är i v 5+5. Jag mår bra förutom att jag är supertrött, men tack och lov inget illamående. Det hade jag heller inte förra gången jag var gravid (har en son på tre år). Mådde faktiskt oförskämt bra hela tiden. Jag hoppas det blir likadant den här gången. Häromdagen fick jag en enormt sug på Havrefras (har inte ätit det på säkert 15 år så jag vet inte var det kom ifrån).
Vad kul, Nära är bra ibland.????. Själv bor vi nere vid kommunhuset invid sibylla kiosken om du vet. Detta är vårt första så man är ju lite nervös. Fick ju ett missfall för 1 år sen.
Skulle ha varit. Ett glatt ansikte ist för de många frågetecknen..
Kul att vi bor så nära . Kommer ihåg hur nervös jag var inför första. Men plötsligt släppte det och allt kändes naturligt. Tråkigt att höra om missfallet, kan inte föreställa mig hur det är. Håller tummarna. Ser fram emot att följas åt i denna fantastiska resa som väntar!
Har du bokat inskrivning? Var själv i fredags på hälsosamtalet som jag tyckte inte gav så mkt. Hade man en fråga Så fick man ett flimmigt svar tillbaks. Som en kompis sa. Rensa .
Har inte bokat tid för inskrivningen ännu, tänkte göra det på måndag. Jag har fortfarande svårt att förstå att det växer ett litet liv därinne. Förra gången upplevde jag att det blev verkligt först vid ultraljudet.
Ja man skulle vilja ha ngt ultrsljud tid än v 11 om man gör kub testet så man ser att det växer ngt
Sådär har nu fått tid för inskrivning den 21 mars. Nu är det bara att vänta... Ja med ultraljudet i samband med kub testet så får man en liten föraning om vad som händer därinne. Det jobbiga är också att vänta med att berätta för nära och kära om nyheten. Vill gärna vänta till efter v 12 iallfall. Får se om jag kan hålla mig. Har ni berättat för några?