BF slutet på oktober i södra sthlm?
plussade i fredags. undrar bara om det finns någon i södra Stockholm som vill hänga på?
plussade i fredags. undrar bara om det finns någon i södra Stockholm som vill hänga på?
Vilken underbar barnmorska. Lussna och snabba upp själv utan att jag behövde säga något. Ultraljud koll den 24/3 Blodprover dagen efter. Kubtest 10/4
Härligt att du fick en bra barnmorska! Åh får du göra ultraljud redan på måndag. Tänk då får du se det lilla pyret. Kul, du får berätta hur det va sen. Just nu är alla mina symtom borta igen. Det enda är att magen känns lite pösigare än vanligt. Inte konstigt att man tvekar ibland.
Måndags och tisdags så hade jag sån växtvärk och tuttarna svällde upp till sizen 2 ggr större. Idag lite öm i tuttarna. Och lite mensvärk men inte som igår. Kunde inte knäppa byxorna så tom bm sa att det är nog dags för mammabyxor på heltid.
så idag gick jag och köpte ett par till. kan ju inte gå runt i mjukisbrallor hela tiden..;).
Ja det ska bli skönt att förhoppningsvis få se det. BM var jättegullig så jag är glad att jag tog mama mia. Sen har dom även ultraljud tider på kvällarna med så den respektive kan vara med och slipper gå ifrån jobbet hela tiden.
När skulle du oå inskrivningen?. Var det imorgon så lycka till...:)
Oj, tänk så olika det är det där med magen. Förra graviditeten så började jag inte använda mamma-kläder förräns i vecka 25. Nu känns det som om det kommer ske lite tidigare, men än så länge funkar vanliga byxorna alldeles utmärkt.
Vi ska på inskrivning på fredag .
Ja är ju lite mullig sen tidigare så kan ju ha något med det. Sen blir ju kroppen ganska svulle när man jobbar natt så då blir det ännu trängre i midjan.
Ett stort lycka själv till imorgon.
Idag har det hänt något med magen, den tar mycket mer plats i byxorna .
Var på inskrivning idag, alla värden såg jättebra ut, så det känns skönt att höra. Tog blodprov för KUB också, UL i slutet på mars/början på april. Har samma barnmorska som förra gången så det känns tryggt.
Nu ska jag försöka slappna av och bara njuta av graviditeten
Visst är det härligt nät något händer med kroppen. Spelar ingen roll om vad et är. Vad skönt att alla prover är bra och håller med dig så ska man njuta nu ist. Lovar när jag ser att den lilla lår bra imagen imorgon så ska jag njuta med.
Lycka till på UL idag!
. Vill bara tala om att på ul så upptäckte man att fostret inte levde. Det dog för minst 3 veckor sen men kroppen har inte stött ut det. Ska tillbaks imorgon för en dubbelkoll och sen får man säkert reniss till gynakuten. Känns så tungt när man har haft det på känn med symtom som kommer och går. Hoppas att ni mår bra... Och du får gärna berätta hur det går.
Åh nej! Jag är så ledsen för er skull. Naturen är nyckfull och grym ibland. Jag håller tummarna för er.