Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
Försök att inte oroa dig jennkis, dom har ju självs skrivit att det kan bli fel värden.
Försök att inte oroa dig jennkis, dom har ju självs skrivit att det kan bli fel värden.
Skönt att höra storken
Grattis johjen! Såå underbart
Grattis tusa hoppas att oron försvunnit något
Leiben: tror att jag känner igen dig från en gammal gammal tråd då jag började med ivf. Tror det var någon endo tråd. Kul att du/ni lyckats
För mig e det i såfall oxå en pojke och en flicka. Fast iofs så mår jag väldigt illa av socker och allt som e sött.
Lisodan: när jag väntade sonen såg jag ut att vara 16 år! Jag fick superfint hår och fin hy oxå. Då gjorde jag ET och jag var bara sugen på surt och salt. Magen buktade ganska mycket utåt. Mådde inte illa en enda dag men jag sov däremot halva graviditeten så trött som jag var i början
Den här gången vet jag inte vad jag ska tro. Kan må illa ibland och jag är mer nojig för sånt jag äter, men det här gången är jag verkligen extrem med surt och salt, kan inte ens tänka på socker utan att må illa. Gillar bara surt o salt! Så min teori är att om båda fäster så är det antingen en pojke o en flicka alternativt två pojkar. Har aldrig sett mig själv som en tjejmamma, och tanken på att få en flicka e ganska främmande, men man vet aldrig, tanken kan ändra sig
Det finns många kinesiska tabeller oxå som visar tjej eller kille. Men alla saker som sägs vara typiska för pojkar stämde på mig när jag var gravid med sonen
Det finns många kinesiska tabeller oxå som visar tjej eller kille. Men alla saker som sägs och skrivits i tråden som ska vara typiska för pojkar stämde på mig när jag var gravid med sonen
Jag tror att jag vill veta könet/könen mest av praktiska skäl.