Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
Jag blödde eller fick flytningar varje gång jag fick orgasm och det var nästan fram till hälften av graviditeten. Efter det kunde jag ha orgasmer och sex som vanligt.
Jag blödde eller fick flytningar varje gång jag fick orgasm och det var nästan fram till hälften av graviditeten. Efter det kunde jag ha orgasmer och sex som vanligt.
Jag känner ingenting idag. Bara lite ömma bröst
Vi kommer nog att vänta med att ha sex. Det känns som att det skulle skapa mer oro för oss mer än njutning.
Lisodan: jag hade ingen aning om att jag hade endometrios för att jag har aldrig haft smärtsamma menstruationer eller liknande.. Men däremot började jag misstänka endo då jag började läsa om de olika symtomen och sen upptäckte en läkare att jag hade endometrios. Står mer om det i min presentation.
Usch, jag vet att man kan ha symtomfria dagar men jag kan inte år för oron
Lisodan: ja det har varit en ganska lång och jobbig resa, men ändå värd besväret för slutresultatets skull
Molie: jobbigt att må illa, men just nu känner jag att jag vill känna mer
Tror att jag har åkt på en influensa. E varm och e även förkyld tror ni att en förkylning påverkar minisen?
Ja det kanske jag ska göra jag har feber oxå 38,2
Jag har pratat med sjukvårdsrådgivningen och dom bad mig att ta kontakt med min klinik och fråga om något som heter antiviralt medel. Jag frågade vad det var? Och hon sa att det kan förhindra virusspridningen.
Jag har aldrig hört talas om det och ringde min fert.enhet. Hon sa att hon skulle rådgöra med en doktor och återkomma men att dom vanligtvis inte skriver ut sånt.