Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
Men vi var inte inne på om det e farligt för embryot med en influensa/feber/förkylning i början på graviditeten.
Men vi var inte inne på om det e farligt för embryot med en influensa/feber/förkylning i början på graviditeten.
Har nog aldrig mått så dåligt vid en influensa. Febern e hanterbar, 38,2 men värken i kroppen står jag inte ut med! Jag har så ont i rygg, lår ben och revben att jag inte riktigt vet var jag ska ta vägen. Ligger typ ihopkrupen och bara lider av smärta!! Det värsta är att det inte går att ta mer än alvedon och det hjälper inte
Jag räknar från ÄP, Alltså den dag som räknas som ägglossningsdagen. Då lägger den själv till två veckor
Den här hemska förkylningen försvinner inte!! Jag har nysit och hostat hela dagen
Kan man dricka C-vitamin brustabletter som gravid? :/
Ja jag äter aco s gravid. Tänkte mer extra v vitamin för att motverka förkylningen
Tack för alla tipsen Lisodan
Det här med ingefäran varnade mamma faktiskt mig om. Hon sa oxå stora mängder är inte bra och jag har lite svårt för att veta vad hur mycket stora mängder då är. Så jag avstår nog helt. Men det har blivit mycket lök o vitlök.
Lisodan, jag e oxå väldigt morgonpigg.
Grattis tusa och danisen