Inlägg från: Lillebrorsfaster |Visa alla inlägg
  • Lillebrorsfaster

Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Vi har fått vultid v 7+2 Thesse86. 21 mars..

• Lillebrorsfaster

Usch fruwiberg! Det är säkert ingen fara med så lite, men det är ju hemskt jobbigt!! Man blir ju så rädd! Hoppas du kan sova bättre inatt!

• Lillebrorsfaster
    Lyckostjärna skrev 2014-03-10 11:51:04 följande:
    Jag ska på ultraljud imorgon och jag är i vecka 9 alltså 8+1 man ser bättre då helt normalt!! Jag längtar såååå tills imorgon så roligt!!!
    Åh va roligt! Lycka till imorgon! :)
  • Lillebrorsfaster

Är i vecka 5+6. Alla blir inte illamående helt enkelt. Var aldrig det vid min förra graviditet, visserligen ett MA. Min bästa väns två graviditeter har gått bra, hon har aldrig mått illa...

• Lillebrorsfaster
    Jenkis skrev 2014-03-11 18:46:25 följande:
    Ja, de luktar ju apa med, så jag fattar inte.

På jobbet är de måttligt förtjusta eftersom det luktar så mycket och även nån dag till, innan diskmaskinen körs...
    Hahahahaa
  • Lillebrorsfaster

Jenkis: Vill också gärna veta var du beställde bandet, har börjat få ont i ryggen, fick det tidigt sist också. Så jag tror det är något jag får helt enkelt... Trots att jag rör på mig mycket. Ett band kan vara smart att stärka upp med! Så tipsa gärna!

• Lillebrorsfaster
    Danisen skrev 2014-03-11 22:44:20 följande:
    I vilken vecka har ni berättat för familjen att ni är gravida?
    Förra gången berättade vi i v8-9. Det kommer vi inte göra denna gång med tanke på MA:t som upptäcktes i v12. Så förmodligen kommer vi berätta i vecka 12. Alla vet att IVF pågår, men vi har inte varit mer specifika än så, så ingen vet att vi plockat och satt in. Vi pratar bara om IVF som ett väldigt "långt projekt".... 
Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015