lisodan skrev 2015-02-02 15:19:16 följande:
Usch, jag är så supernojig. IVF kliniken ringer inte tillbaka heller som de har lovat. Jag tror jag har bakteriell vaginos igen och har ringt dem och undrat vad jag ska göra.
Men det är inte bara det. Jag vet inte, men har fått för mig att jag inte är gravid längre. 1. Inte lika ömma och spända bröst 2. Inte illamående på morgonen längre (var bara lite innan dock, som en klump i halsen. 3. Min extremt hårda mage är som bortblåst. Har seriöst varit och gjort nummer 2, 7 ggr på ett dygn, vilket är mer än sammanlagt de senaste 7 dagarna innan.
Är på kuppen förkyld också så svårt att känna om jag har några grav symtom alls.
Dock; I morse visade gravtest starkare streck än för två dagar sedan. Och magen är fortfarande lite svullen. Och har lite större och ömma bröst. Dock inget emot hur det kändes efter Ovitrellen (AJ)
Ni som har kommit lite längre. är detta något som ni känt av och det ändå har varit ok. Kan det bero på att jag håller på att trappa ner Lutinusen?
Är det för att de andra hormonerna från hela IVF behandlingen går ur kroppen helt?
Eller kan det vara som jag är orolig för, ett missfall på g eller ett MA igen?? Hemska tanke! Blir galen! Kan inte tänka på något annat!
I v 7 försvann mina symptom stundvis men kom tillbaka nån dag senare.
När jag fått mf har symptom försvunnit och gravtest har visat svagare också.
Jag blev utom mig av oro när symptomen försvann så jag förstår att du blir orolig.