• Pluttemor

Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Villsågärna: om värken inte släpper idag eller senare till kvällen så måste jag söka! Kan inte hålla så med ryggen frågan e hur mycket en kiropraktor kan göra?

• Pluttemor

Lillebrorsfaster: jag förstår din oro! Jag har haft många sådana dagar och dom är inte roliga. Finns heller inget som kan göra att den här känslan försvinner! När har du nästa VUL/UL och när gjorde du ditt senaste VUL/UL. Tänk på att allting såg bra ut sist och att du faktiskt är gravid vet att det är lättare sagt än gjort. Men jag blir själv lugn när andra skriver så

Två har blivit tre! Jag tackar GUD varje dag!!!
  • Pluttemor

Villsågärna: så skönt att höra att du mår bättre och att du fortfarande ändå kan vara lugn kram

• Pluttemor

Idag e första dagen utan progesteron. Har alltså tagit crinonegel fram till idag. Nu klarar sig kroppen själv hoppas jag

• Pluttemor

Danisen. Jag har varit gravid två gången varav ett slutade i MA. Jag blödde i stort sätt hela 9 veckor och med sonen blödde jag oxå till och från. Därför frågade jag om extra progesteron denna graviditet.

• Pluttemor

Villsågärna; hoppas och tror att det bara e magen som behöver ställa om sig efter ändrad kost hoppas att det går över snart ! Kram

• Pluttemor
    Linblå skrev 2014-04-07 07:55:06 följande:
    Jag är så trött på att vänta och inte ha en aning om hur det går på insidan. Det är ju huuuur långt kvar som helst till nästa ultraljud. Jag vill ju veta om båda knoddarna är kvar och mår bra!! NU! Det är ju helt fantastiskt hur långsamt tiden går. Och snart måste jag berätta för chefen. Nya uppdrag är kanske inte helt smart att bli satt på när man inte vet när/om man kommer bli sjukskriven.

I går skulle jag byta till sommardäck på bilen och blev riktigt besviken på mig själv när jag upptäckte att jag hade en skruv i ett av bakdäcken som jag hade "glömt" att åtgärda i höstas. Så nu har jag två sommardäck fram och två vinterdäck bak. Förbannat! 
    Låter som att du e gravid som glömt det där med däcken  

Jag föstår vad du menar med att det är långt mellan besöken
  • Pluttemor
    Linblå skrev 2014-04-07 10:30:27 följande:
    Jag ska undvika det där med att klaga. Mår ju oförskämt bra annars så det är säkert andra som har bättre nytta av tiderna som finns. Om det blir för outhärdligt så köper jag en tid i stället.

Fast jag var ju inte gravid när jag la undan däcket. Då var jag bara helt vanligt lat Obestämd Ta ta och åka förbi macken på vägen hem och lämna in det.

ah jag förstår!  
Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015