Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
Villsågärna: om värken inte släpper idag eller senare till kvällen så måste jag söka! Kan inte hålla så med ryggen frågan e hur mycket en kiropraktor kan göra?
Villsågärna: om värken inte släpper idag eller senare till kvällen så måste jag söka! Kan inte hålla så med ryggen frågan e hur mycket en kiropraktor kan göra?
Lillebrorsfaster: jag förstår din oro! Jag har haft många sådana dagar och dom är inte roliga. Finns heller inget som kan göra att den här känslan försvinner! När har du nästa VUL/UL och när gjorde du ditt senaste VUL/UL. Tänk på att allting såg bra ut sist och att du faktiskt är gravid vet att det är lättare sagt än gjort. Men jag blir själv lugn när andra skriver så
Villsågärna: så skönt att höra att du mår bättre och att du fortfarande ändå kan vara lugn kram
Kramizen: grattis och välkommen hit
Idag e första dagen utan progesteron. Har alltså tagit crinonegel fram till idag. Nu klarar sig kroppen själv hoppas jag
Danisen. Jag har varit gravid två gången varav ett slutade i MA. Jag blödde i stort sätt hela 9 veckor och med sonen blödde jag oxå till och från. Därför frågade jag om extra progesteron denna graviditet.
Tack mina vänner ja jag tror att det var ett klokt beslut
Villsågärna; hoppas och tror att det bara e magen som behöver ställa om sig efter ändrad kost hoppas att det går över snart ! Kram