• Kelsson1

Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Hej alla, läser alla inlägg men mår fortfarande så dåligt att jag orkar inte riktigt med att kommentera
    Tog Lergigan comp igår vid två tillfällen men blev så skakis av de att jag inte vågar ta mer. Vet inte vad jag ska göra med illamåendet nu när jag inte verkar tåla medicinen mot det heller. Kommer inte kunna jobba i veckan om det fortsätter såhär.

• Kelsson1

Jag hade skrivit långt inlägg men då bestämde sig nätverksförbindelsen att säga upp bekantsapen .
    Har nu åtminstone varit i kontakt med BM och fick en återbudstid till läkaren imorgon. Verkar inte finnas någon hjälp för mig att få annat än sjukskrivning
    Blev så ledsen att jag grät här o tyckte synd om mig själv. Som tur är har jag en så fin chef att hon tog det bra o tröstade mig.
    Så jag fortsätter att läsa era inlägg men orkar nog inte kommentera så mycket...

• Kelsson1

Kramar till er alla.

Blev sjukskriven en månad, förhoppningsvis ger illamåendet med sig till dess.

• Kelsson1

Lokattis: stort Grattis till tickande hjärta, kommer att gå bra nu men förstår din oro!
    Jag var i din ålder när jag väntade dottern och gjorde KUB, fick bra siffror behövde inte alls FVP eller MKP

emeliearcen: Stort Grattis till plus och välkommen!

Danisen: Förstår att du är ledsen över skenan, dottern hade ena foten uppböjd efter förlossning men det räckte med böjningar dagligen för att det skulle gå över. Det jag ville säga var att vi var också väldigt ledsna över att hon hade komplikationer. Man vill ju att ens lilla guldklimp ska vara exakt så perfekt som de är i våra ögon.

Lillebrorsfaster: Jag kände också när jag väntade dottern att hade hon haft allvarligare form av trisomi hade jag avbrutit. Mest för att det jag läst så hade stackars barnet fått lida något oerhört och jag tyckte att jag älskade mitt barn så högt att jag ville bespara denne lidandet. Som tur var så fick vi bra siffror och en helt frisk liten flicka

Tack alla för fina kommentarer, har mått så illa att jag inte ens har orkat gå in på FL på flera dagar
    Dessutom har vi haft sorg i familjen, förlorade en familjemedlem. Inte mycket ork just nu.

Jag är ju inne på min andra graviditet och är ändå inte speciellt aktiv just nu så för min del får ni som redan fått era guldklimpar gärna diskutera amning och annat

• Kelsson1

Lillebrorsfaster: Stort Grattis till lilla prinsessan!

lisodan: Vill bara skicka varma kramar!

• Kelsson1

Sillavi: skönt att det ändå var hoppfullt besked. Förstår att du är nedstämd tillåt dig att kännä så, är svårt besked att få.

• Kelsson1

Jenkis: Jag har fått utskrivet Lergigan, Lergigan comp och Pimperan och mår fortfarande illa Pimperan hjälper lite så jag kan åtminstone äta lite utan den klarar jag inte av mat alls. Men illamåendet släpper inte taget ändå.

Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015