Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
Är det någon av er som känner av ledvärk? Sitter här och har halv panik över smärtorna i min högra axel.... :((
Är det någon av er som känner av ledvärk? Sitter här och har halv panik över smärtorna i min högra axel.... :((
Isch... Smärtorna är på väg tillbaka efter en relativt smärtfri eftermiddag... :(( Var på Apoteket men de vågade inte ge mig mer än alvedon! :((
Prova med att äta mat som är inflammationshämmande, typ ingefära och gurkmeja samt försök undvika gluten och socker. Kanske inte det lättaste men vem vet om det kan hjälpa?
Själv har jag åkt på hundrade antibiotikakuren för återkommande uvi. :( Trött på att dett hela tiden är något...
Hur mår ni allihop?? :))
Hur mår du Moolie?
Vaknade i natt av kraftigt illamående och när jag gick upp ur sängen för att äta något, fick jag blodtrycksfall. Trodde jag skulle både spy och svimma. Tillbaka till sängen och mådde verkligen inget vidare. Men lyckades somna om och nu mår jag ganska bra igen. Någon som upplevt liknande?
Senaste dygnet har jag verkligen varit supertrött och mått mer illa. Vaknade ju kallsvettig från en av mina många "naps" igår också...Är i vecka 8 (7+5).
Hehe, gör inget annat än vilar! Och prioriterar bort allt som jag inte måste. Har också gått hem tidigare fr jobbet eller stannat helt hemma. Känner mig duktig
Någon mer som läcker mjölk? Igår hände det för mig, för första gången (går in i v. 26 imorgon). Satt på fin slottsmiddag och känner plötsligt hur kallt det blir i BH:n på ena bröstet, vid vårtan. Tur att jag hade mörk, tjock tröja utanpå! Totalt oförberedd!
Moolie: jag känner en hel del sparkar.
Min vätska var kanske också klar, var lite svårt att kolla mitt under middagen
I början av graviditeten drömde jag mycket mardrömmar som nu verkar ha kommit tillbaka.
Jag vaknar av dem mitt i natten och kan sedan inte somna om på flera timmar. Jag mår så dåligt av dem och tror först att det är verkligheten.
Finns det någon mer?