Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
Vilken dag...Kände mig riktigt duktig som åkte och tränade, och Victor tycker det är jättekul att ligga på sin filt och titta på när mamma gör knasiga rörelser
Sedan kom jag hem och efter en snabb lunch så var det dags att aktivera den fyrbenta familjemedlem...Kan säga att en mammapass på Sats är ingenting i jämförelse med en promenad med barnvagn och hund på oplogade vägar! Tur att Buffalon har så bra hjul på fram och bak, åtminstone fastnar man inte, men jag lär få känna att jag lever i morgon....
Tur att det var en bra natt annars hade jag aldrig orkat. Var rätt intressant, Victor somnade runt 19, vaknade 01.30 och ammade, sedan hörde jag att han lät runt 3.30 men han somnade om av sig själv och vaknade igen 05.30 för amning. Det var första gången han somnade om på det sättet.
Johjen, låter härligt med en tur till stan, hoppas ni har det mysigt
Bullen och grisen, jag skulle inte heller oroa mig speciellt mycket. Jag åt bara varierad mat och extra järn, ingenting annat.
Kram i snöstormen!
Själv har jag varit inne hela dan. Storasyster hemma idag. Var lite hängig imorse så vi tog en tjejmysdag Bakat, badat och lekt med Lovisa idag. Lovisa behöver inte underhållas alls då storasyster är hemma. Då sköter det sig själv Inte ett gnäll från Lovisa idag så hon mår nog rätt bra iaf trots vaccinen igår. Nu är det dags att laga middag!!
Kram