Hoppfulla Fia skrev 2014-03-30 12:29:30 följande:
Klart ni får se eran lilla bebis!!! Jag har gått upp ca 2 kg. Har får mer fläsk runt magen, hade redan en del
![](https://www.familjeliv.se/Chatt/ikoner/smile5.gif)
och är svullen i tarmarna. Kan heller inte ha mina byxor. Allt som sitteråt gör ont tycker jag. Har mått illa sedan i tisdag. Har det bäst direkt på morgonen då jag mår toppen. Efter jag ätit frukost, som jag måste göra direkt eftersom jag är helt svulten, så mår jag illa efter 30 min. Sen fortsätter det så hela dagen: Äta, må illa efter 30 min, äta, må illa... Jag tror inte att jag är en sån som kommer säga att jag älskar kännslan av att vara gravid, men jag är himla lycklig över att jag är det!!!
Varma vårkramar till er allihopa!
Samma här med illamåendet, mår finfint på morgonen och tänker "Wow, idag kommer jag nog inte att må illa!" och sen går det en stund och så smyger sig illamåendet på... För min del tror jag det hänger ihop med trötthet, mår mycket mer illa på eftermiddagen och kvällarna när jag också är som tröttast.
Testade postafen igår och höll på at svimma av dåsighet hela dagen, helt olidligt! Drt går ju aldrig att jobba och ta dem samtidgt i alla fall...