• glader

Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

Smyger in här, högst ödmjukt då jag testat plus efter 9 IVF:er och 12 års försök... Skam den som ger sig. Man vet ju inte om pyrena (2 st) stannar kvar...

lisodan - vill bara säga att jag varit igenom precis det där du går igenom nu. Det är så otroligt tungt och smärtsamt. Men ge inte upp, jag är ett levande exempel på att det kan lyckas ändå!

• glader

Tack Jenkis!

Jag har plussat ett antal gånger, en gång ujtomkveds, en gång ofostrigt och sen några gånger först svagt plus som snabbt övergått i minus... Men nu har det varit starkt sen ruvardag 12!!

• glader

Tack Moolie!

Precis, nu är det väl ändå dags!!! Sista rycket också eftersom jag fyller 40 i år...
    Ska nu försöka läsa på era historier!

• glader

Hej på er!
    Jag har varit bortrest över helgen så inte alls hängt med...
    Jag är inte så långt gången som er andra, vecka 5+0 imorgon, men känner mig ändå väldigt gravid... Molvärk, trötthet är mina symtom. Jobbigt at gå och vänta på första VUL:et och de där 12 veckorna som ni säger...

Linblå, du har alltså fått behålla ett av de två?

• glader

Tror inte gravad lax är okej, den är ju rå...? Sjukt mycket man inte får äta har jag kommit på! Salami, parmaskinka, ostar, vildfångad fisk, rött kött.. vad KAN man äta egentligen??

• glader

Hej på er!

Jisses vad ni skriver och håller igång Får läsa ikapp tror jag...
    Jag ligger ju lite efter er och går in i vecka 7 imorgon, första ultraljudet 7 april. Känner mig extremt gravid, totalt utmattad, somnar absolut senast kl 21, mår kymigt, har växtvärk och ömma bröst. Men det är ju tidigt än...

Ville iaf säga att Lindex har en ny kollektion mammakläder som är rätt okej faktiskt

• glader

Moolie - Styrkekramar till dig och er! Hjärta Nu är det viktigt att ni tar hand om varandra och gör sådant ni tycker om tills det 'är dags nästa gång.

johjen - Du har rätt att bli gravid Flört Och det är faktiskt inte ditt problem att bemanna din tjänst... Jag vet att man känner ansvar men det löser sig alltid, tro mig! Jag funderar också mycket på hur allt ska funka på jobbet sen men känner samtidigt att allt löser sig - man är ju inte oumbärlig direkt...

Jag är ju bara i vecka 6 (7 snart) så jag berättar inte än på länge... men ska snart på skidresa med jobbet, fattar inte hur jag ska hålla tröttheten och illamåendet i schack utan att de märker något... alla bor i stuga liksom...

• glader

Oj, jag sover som en gris! Skrattande Somnar typ kl 21.30 och sover lätt till 08 (men det funkar ju inte). Dödstrött vid 07 då jag stiger upp... Däremot en hel del konstiga drömmar som ni säger...

• glader

Jag har också blivit mycket mer allergisk de senaste veckorna... Har varit allergisk mot katt men det har försvunnit de senaste åren. Nu är det tillbaka med besked! Läste någonstans att allergier kan bli värre när man blir gravid...

• glader

Ha så kul nu villsågärna!!

Jag är mer eller mindre knäckt nu, fick en brun flytning i eftermiddags... Visst hade en del av er andra också fått det??

Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015