• Pluttemor

Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015

johjen skrev 2014-03-04 12:52:49 följande:

Jag tror att de tar hänsyn till att man har gjort IVF vid KUB, Min bror och svägerska har fått två barn via IVF och gjort KUB båda ggr och frågade henne just detta då jag också har läst att det kan påverka. Min svägerska sa att hon trodde att de tog med IVF i själva beräkningen då hormoner mm kan påverka resultatet negativt.
    vad intressant, då kanske man gör på olika sätt i olika kliniker Obestämd
    Två har blivit tre! Jag tackar GUD varje dag!!!
  • Pluttemor

Lisodan: jag är så oroligt ledsen för din skull. Har nog inget mer att säga mer än att du måste tillåta dig själv att vara ledsen. Massa kramar.

• Pluttemor

Hoppfulla Fia, tror inte du e ensam om att ha liknande tankar. Hade måååånga konstiga tankar då! Kände mig värdelös, misslyckad, isolerad och allting kändes orättvist ibland. Men av någon konstig anledning så orkar man ändå kämpa och tänka om och fortsätta strida för det man vill ha.

Kram

• Pluttemor

Massa lycka till Lisodan! Hoppas att det går bra för er framöver! Skönt att du och din man har varandra

• Pluttemor
    St0rken skrev 2014-03-05 10:13:00 följande:
    Jahapp imorgon är det min tur med VUL, å jag är så rädd och nervös :S
    Håller tummarna att det ska gå bra!!!
  • Pluttemor

Stort grattis Jenkis  

Stort lycka till storken! Det kommer går jättebra!! Håller tummarna!! 

• Pluttemor
    Lyckostjärna skrev 2014-03-06 07:37:16 följande:
    Lycka till st0rken jag håller alla tummar och tår! Nu har jag frusit 3 nätter i rad så tänderna skakar på nätterna så jag har tagit 2 täcken och då känns det som jag brinner upp! Har fortfarande illamående från hell! Är det någon mer som mår såhär? Ska lämna urinprov och lämna ett Crp på jobbet för att se att jag inte åkt på någon UVI eller infektion? Jag har inga känningar på UVI men man kanske inte måste ha sådana svidsymtom för det?
    Det är nog inte fel att kolla upp om det är UVI eller inte ObestämdGlad
Svar på tråden Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015