Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
Tack för alla grattis!
Idag är vi i v.10+5
Lycka till Lillebros!! Det kommer gå jättebra och att få se hjärtat är oslagbart Bra drag med morgontid!!
Tack för alla grattis!
Idag är vi i v.10+5
Lycka till Lillebros!! Det kommer gå jättebra och att få se hjärtat är oslagbart Bra drag med morgontid!!
Jenkis, sista Lutinus!! Hurra för det och grattis!
Angående gröna flytningar så var det en tjej i en annan tråd som också hade det och det verar vara ok, men hade aldrig hört talas om det tidigare och hade nog själv fått en smärre hjärt attack om det låg grönt slem i trosorna emn morgon!! Det kan tydligen vara tecken på infektion också, säkert då de åxå luktar illa, men jag hade nog kollat upp det hur som.
Linblå så kul att höra av dig och att allt är väl De är säkert kvar båda två, för du har ju inte haft några tecken på annat, men ja, det är svårt att tro och lita på att allt faktiskt är ok, varje dag, men jag blir mer och mer sällan rädd eller osäker.
Idag var det som om jag gick in i ett annat medvetande tillstånd, efter ytterligare ett VUL och nu så nära v12 så vet jag plötsligen att detta kommer gå vägen. Hoppas ni alla kommer få känna det ...kommer säkert ändå komma dagar när jag undrar...men idag fanns inte frågan OM det blir nåt barn, utan VEM kommer det att bli??
Det var en ny och skön tanke.
Spännande Pluttemor med nytt UL Det kommer gå fiiint!!
Angående era magproblem så är jag otroligt lös i magen vissa dagar, men aldrig andra hållet. Hoppas ni slipper dras med de problemen hela gravven!! Brukar man göra det eller är det något som ger med sig, som illa måendet? Vet att om man behöver xtra järn sedan så kan man bli hård/förstoppad med..
Växtvärk i livmodern har jag typ inte alls...känt liiite stick och drag några gånger, tror det var mer de första veckorna, minns inte. En kväll för ett tag sedan så hade jag riktig"mensvärk" då hela ryggen drar ihop sig, men har aldrig haft ont, som i smärta. Det kommer kanske?
Välkommen Irma!! Är det första barnet?
Jenkis kan inte räkna detaljerat på sannorlikhet, men ett snabbt överslag är allt som behövs för att förstå att den risken är miniskul!!
Mår skit idag..., men hade ju 3 fria dagar!