Vi som äntligen är gravida efter IVF/ÄD 2014/2015
Välkommen hem Villsågärna!
MissHelena, hoppas verkligen smärtan går över och att det inte är nåt allvarligt! Jag tycker det låter som någon nerv..??
Välkommen hem Villsågärna!
MissHelena, hoppas verkligen smärtan går över och att det inte är nåt allvarligt! Jag tycker det låter som någon nerv..??
Johjen, stort Lycka till
Åh så många som verkar ha det superjobbigt med illa mående Spyr ni åxå?
Jag mår illa vissa dagar och kan inte alltid äta vad som helst, ändras från dag till dag, ibland efter bara några minuter Jag har inte spytt någonting alls, vilket är skönt.
Mest mår jag "tjockt"och har fortfarande den där blyhatten på...haft konstant tryck/värk sedan jag började med nässprayen i början på januari?! Är ju åxå svag i hela kroppen...börjar bli less...
Jag har ju turen att kunna välja om jag ska jobba eller inte och har ju nu bestämt att jag inte kommer ta mer industrijobb och det är faktiskt kluvna känslor! Jätteskönt dock att faktiskt inte behöva lägga energi på att fungera på jobbet, när man ju faktiskt inte gör det!!, men det är ju pga arbetsmiljön jag inte jobbar mer, inte pga mitt mående.
Vi var förresten ner till Skellefteå i förrgår och köpte en plog!? Nu ska här plöjas potatisland ....eller ja, så fort tjälen gått ur marken. Resan tur och retur är på ca 30 mil och det var en helvetesfärd! Mådde sååå illa, som att jag blev åksjuk också, vilket jag aldrig varit i hela mitt liv, så kommer inte ge mig ut på långfärder mer..
Glader: Det är kanske bäst att berätta för kollegorna? Usch vad jobbigt det skulle vara att försöka smyga och dölja så där i flera dagar??
Hmm, jag fyller ju 37 och min moster har fått en son med Downs...är det illa då?