• Nicka

IVF under 2014

Intressant om lakrits :) nu äter jag inga mängder, tar när jag känner illamående och de funkar. Helst skulle man ju äta nyttigt men vem orkar?! När man mår illa och är trött. Har varit lite duktig och ätit sallad några dagar men idag bidde de en kebabrulle :)

• Nicka

Provade ju som sagt att göra brygd på ingefära omöjligt att dricka :/ provade dock inte att dricka den kall.. Skall ringa och boka in oss hos bm imon o tänkte jag skulle passa på att fråga om de finns nått knep eller tablett man kan äta, för ligga såhär resten av sem vill jag inte!!

• Nicka

Köpte seaband och postafen på Apoteket och igår och idag är jag bättre, trött men illamåendet har lättat. Idag på em orkade jag tom köra till stan fixa naglar o springa i lite affärer :) vi har ju lite funderingar på att åka utomlands men får se lite, inte kul att ligga här hemma!

• Nicka

Då ska vi ha BF nästan samtidigt BinniBoo :) vi satte tillbaka 8/6 och vi är beräknade till den 23/2, och om jag fattat allt rätt så räknar man precis som en vanlig graviditet så från sista mensens första dag.

• Nicka

Vill tipsa om ett program på TV3 play som heter -drömmen om ett barn

• Nicka

Ok är väl kanske lite olika då, jag har räknat som en vanlig graviditet :)

• Nicka

Gick för skojs skull in på en sida där man beräknar och tog sista mensens första dag och fick fram den 22/2 och carlanderska har räknat ut till den 23/2 så för mej verkar de funka att räkna så. Har räknat så på bägge ivf försöken om jag minns rätt.

• Nicka

De bästa är att fråga på kliniken :)
    Jag funderar lite över kurser som man bör gå, när vi skrev in oss i måndags så fick vi ingen info om detta, är de nått man skall boka själv?

Svar på tråden IVF under 2014