• Nicka

IVF under 2014

Jag har för mej att om man gör FET i en normal cykel vilket jag har gjort så räknar man lika som om de vore en "vanlig" graviditet alltså sista mensens första dag, men jag vet mer säkert imon då jag blir kontaktad av carlanderska.
    Lycka till kattaochanna :)

• Nicka

Va kul att vi är några stycken som väntar bebis i februari :) jag väntar på att carlanderska skall ringa mej då får jag nog ett hyfsat säkert svar :) som jag räknat blir de bf 22 februari. Men som nån skrev omöjligt att slappna av.. Idag är jag hemma från jobb..vaknade kl 4 imorse med migrän :(

• Nicka

Pratat med carlanderska och jag har räknat precis som man skulle :) är i vecka 6 ( 5+2 ) skall göra VUL den 7 juli, jobbigt är att den jag gått till hela tiden har semester hmm så de får bli en annan gynekolog, eller åka till Gbg men lite långt att åka 30 mil för de haha

• Nicka

Skall göra VUL den 7e juli och då alla ställen häromkring har stängt så får de bli en tripp till Göteborg,men vi har semester och Göteborg är inget dåligt ställe att börja den på Skrattande

• Nicka
    Primolut88 skrev 2014-06-25 17:01:11 följande:

Har varit på kliniken idag och någonting lever i min mage bf 11 februari

Va härligt Glad Grattis!
  • Nicka
    Sara Kamilla skrev 2014-06-26 18:34:08 följande:

Är så lycklig!

Gjort VUL imorse och fick se det lilla hjärtat "slå"... Först nu börjar jag inse att det är verkligen på riktigt!

BF 7/2

Grattis!! Glad längtar tills vi ska få se ett litet hjärta Hjärta
  • Nicka

Grattis Mandelmumsa :) vi åker och gör VUL på måndag och de känns ganska nervöst

• Nicka

Tack! Börjar kännas riktigt nervöst nu. Är på hotell i Göteborg .såg man mycke Mandelmumsa? Funderar på om de syns såpass så man kan få bild. Grattis bb2014 :)

Svar på tråden IVF under 2014