IVF under 2014
Hahaha! Jag trodde bara att du spexade lite.. :) Dagen efter är RD1 har jag också fått lära mig..
Aha, jag förstår. Känns det ok att vänta till hösten? Motiverar dig att gå ned i vikt eller ger det bara ångest? Jag kan tänka mig att jag skulle kunna lägga på mig utav bara väntan!! :) Jag var väldigt tveksam till att göra IVF, tyckte det verkade så läskigt och jobbigt så jag var bara glad att det dröjde ett halvår från remiss till första besök..
Supers och Moolie: Vi borde kanske fråga våra kliniker?
I Sverige skall de ju hålla kostnader nere då det är landstingen som betalar för försök, medicin etc, i USA så betalar försäkringsbolag/patienten själv samt att de vill göra att för att försäkra sig att patienten inte stämmer en... :)
I Sverige kan jag tänka mig att de kör lite mer på faktiska studier och bestämmer själv än att låta patienterna "bestämma" T.ex det här med att sätta in ett ägg eller 2. Studier har visat att det inte är mycket större chans med 2 ägg samtidigt som en tvillinggraviditet är mer riskfylld än med bara ett barn..
Jag tänker dock fråga om jag kan använda upp de Lutinus jag har kvar.. Finns det något negativt med att fortsätta med Lutinus?