• linnea83

Goda nyheter!Vi fick heeelt oväntat en jättefin blastocyst till frysen =).Så jäkla glad!Vi fick ju tillbaka ett jättefint i onsdags men att vi skulle få något till frysen va ju en utopi =).Så lite bättre kvalite på mina ägg denna gången.Nu höjdes hoppet för "prick" =)..
    Kram på er!

• linnea83
    Har fått ett par pytteblödningar kl 2 de 2 senaste nätterna.Såklart orolig men försöker tänka att allt är lugnt ändå..Officiell testdag idag och testen är väldigt positiva trots att jag bara hållt mig  1,5 timme.Imorgon åker vi till Thailand i 3 veckor =).Så jag önskar er alla bra dagar!!
  • linnea83

Sillavi;Underbart är det här!Över 30 grader :).Hur skönt som helst.Har inte kommit något mer färgat sen i lördagsnatt :).Så va nog för att mensen egentligen skulle kommit då.Tog ett test idag där båda strecken är lika starka så känner mig lugn just nu :).
    www.nattstad.se/drommenomettbarn

• linnea83

Ska göra vul på måndag :)..Skulle gjort i v 7 egentligen men är ju i Thailand.Går på Nordic ivf center i gbg..

• linnea83

Har mått ganska bra..Ont i ryggen och molvärk då och då...Trött är jag..Liite illamående några dagar..Brösten har blivit lite större men ömmar inte.Bröstvårtorna har blivit lite känsligare.Men känner mig inte speciellt gravid..Kommer säkert allt när jag kommer hem :).

• linnea83
    BinniBoo skrev 2014-06-16 07:56:24 följande:
    RD9 idag.. Insåg igår att jag är ett testfreak och eftersom jag bara hade två CB digital kvar, varav ett ska användas på testdagen på söndag, beställde jag nya test.. Bara för det  så visade det sig att jag inte behövde det..

GRATTIS!!!
  • linnea83
    Sindyrella1983 skrev 2014-10-21 14:10:29 följande:

Åhh jag gjorde en dum sak idag..... Jag ville testa och se om CB digital visade 3+ eftersom det är mer än tre veckor sedan äp... Men det visade fortfarande 2-3. Så nu blev jag ju orolig istället. Jag blir galen på mig själv som inte kan låta bli att testa. Rynkar på näsan

Behöver inte vara orolig!Den visar bara hur länge du varit gravid..Alltså från den tiden du börjar producera hcg.Det började du inte att göra förräns några dagar efter återförandet.Så kommer nog inte visa 3+ förräns om någon vecka..Dessutom har alla olika höga halter..Jag fick inte heller 3+ när jag trodde..Tog dock inga mer digitala..Är i vecka 33 nu :).Kram

www.nattstad.se/drommenomettbarn
Svar på tråden IVF under 2014