IVF under 2014
Grattis!!!
Grattis!!!
Goda nyheter!Vi fick heeelt oväntat en jättefin blastocyst till frysen =).Så jäkla glad!Vi fick ju tillbaka ett jättefint i onsdags men att vi skulle få något till frysen va ju en utopi =).Så lite bättre kvalite på mina ägg denna gången.Nu höjdes hoppet för "prick" =)..
Kram på er!
Välkommen Sarah :)
Grattis!!Till mig också för vi PLUSSADE idag ..Känns heeelt overkligt att VI är GRAVIDA!Men det är vi..SÅÅ LYCKLIG!!!
Nej inget missfärgat alls..Rd 14 idag dvs min normala bim..
grattis sillavi!!!
Sillavi;Underbart är det här!Över 30 grader :).Hur skönt som helst.Har inte kommit något mer färgat sen i lördagsnatt :).Så va nog för att mensen egentligen skulle kommit då.Tog ett test idag där båda strecken är lika starka så känner mig lugn just nu :).
www.nattstad.se/drommenomettbarn
Jag slutade med lutinus på min testdag..Behövdes inte efter det enligt Nordic.Är jag glad för för gillade inte dom alls :).
Grattis :)!!!Tjohooo!
Äggplock räknas som ägglossning :)..Jag gick in i v 8 (7+0) idag och har bf 14 dec :)..
24mars :).
Ska göra vul på måndag :)..Skulle gjort i v 7 egentligen men är ju i Thailand.Går på Nordic ivf center i gbg..
Har mått ganska bra..Ont i ryggen och molvärk då och då...Trött är jag..Liite illamående några dagar..Brösten har blivit lite större men ömmar inte.Bröstvårtorna har blivit lite känsligare.Men känner mig inte speciellt gravid..Kommer säkert allt när jag kommer hem :).
Andetag; Jag mådde ganska bra under första sprutbehandlingen.Andra mådde jag ganska uselt..Ont i magen huvudvärk osv..Men det blev ju ett pos gravtest :).Lycka till!
Sillavi; Vi va på vul idag v.8+0 och allt såg fint ut :).Hjärtat pickade på för fullt :).Lycklig!
Nej va tråkigt Längta!Stor kram!
Va härligt Sillavi :)..
Jag slutade med lutinus på testdagen enligt Nordic..