• linnea83

IVF under 2014

Är på rd 6 idag efter behandling på Nordic i Gbg..Tog ett neg test idag men känns ändå som att det va alldeles för tidigt :).

• linnea83
    Moolie skrev 2014-02-09 08:02:11 följande:

NU får ni analysera! För det blev minsann "två" streck idag!! SJUUUUUKT svagt! Men det är väl där?? php3S7EKq28583.jpg

Absolut är där nåt :))
  • linnea83
    hemljuvahem skrev 2014-02-09 20:16:58 följande:
    När har du en satt testdag? Har "alla" samma period från insättning till testdag?
    Testdag är 19 feb.Men enligt mig kommer mensen på fredag om det inte tagit sig,alltså 5 dagar tidigare.Dom brukar ligga runt 18-20 dagar men är jätteolika över landet..
    hemljuvahem skrev 2014-02-09 20:20:51 följande:
    Åh vad roligt med en till på Nordic!
    Hur har du tyckt att det är där och är det ditt första försök?
    Vi ska till A-L nästa månad.
    Jag och mannen gillar dom jättemycket.Proffsiga omhändertagande och hör snabbt av sig om man har några frågor.Att dom har helgöppet känns extra lyxigt =).Vill dock inte dit igen såklart =).Okej ja träffade henne har jag för mig..Glömmer namn direkt tyvärr!

• linnea83
    Uppdatering från mig =).Rd 12 idag och har inte vågat testa sedan rd 10 då det var negativt.Är på bim + 1 (enligt ÄP) idag och ingen mens iaf =).Hoppas fortfarande och kommer nog inte våga testa innan testdag om nu mensen håller sig borta.Nervös =)..
    Kram på er alla kämpande!
  • linnea83
    Inatt blev flytningarna färgade så det är kört för vår del.Kommer ta paus från FL ett tag nu.Önskar er alla ett stort lycka till med graviditeter och behandlingar.Jag skriver på bloggen om ni vill ha en uppdatering.

Puss & Kram
  • linnea83
    Hej igen alla kämpande!Nu är vi snart igång igen efter vårt 1:a misslyckade ivf-försök. Kvalitén på mina ägg har visat sig vara för dålig tyvärr.Vi byter medicin från Gonal-f till Menopur och hoppas på att det blir bättre.Det kunde vara en tillfällighet men också anledningen till att vi inte blir gravida på egen hand.Men A-L på Nordic var ändå hoppfull =).Så nästa vecka nångång börjar vi spruta igen =).
    Kram på er!
Svar på tråden IVF under 2014