Beräknad i Januari -förlossning i februari!!!
Hej! Blir galen på den här väntan!!!någon mer?! Har ni förvärkar?
Hej! Blir galen på den här väntan!!!någon mer?! Har ni förvärkar?
Jag har gett upp hoppet om bebis flera gånger .Hade varit så mycket bättre om det var första barnet som var såhär sent. Då var jag helt inställd på att gå över tiden. Då satte jag målet mycket längre fram. Nu var jag trött på det redan innan bf.
Ananas? Haha! Har inte hört om den metoden!? Ska det sätta igång värkar?
Missmii ja det ska visst innehålla något som gör att värkarna ska komma igång..
Dock blev de ingen ananas för mig då de i affären var mögliga :-/
Just nu är jag (ursäkta mig) jätte dålig i magen, det brukar vara ett tecken för mig att det är på g men jag har inga förhoppningar.
I natt är det superbowl som min maken sååå gärna vill titta på och har sett framemot jättelänge, skulle vara lite kul om allt startade i natt Haha
Hoppas det sätter igång, låter som att det är på g och vore ju lägligt opassande för mannen :)
Nu ska vi kolla film, hoppas få till bättre sömn inatt!
Å, det är ju ett tecken! Hoppas det sätter igång!
Hoppar in här jag med... Bf 31/1 så bara Bf+2 än så länge men nog så frustrerande när man varit inställd på att bebis skulle komma lite tidigare! 3e barnet. Första kom bf+7. Andra bf+2. Denna gång har jag haft onda sammandragningar ett par veckor nu vilket jag inte haft alls med de andra och på bf-dagen va jag dålig i magen så jag va nästan säker på att h*n skulle komma den natten men inte... Nu har jag varit som vanligt i två dar, inte ett tecken på att nåt är på g så det kanske är lika bra att ställa in sig på att stappla runt här som en 90åring med smärtande fogar en vecka till :/ Inte det roligaste när de andra barnen vill att man ska springa runt i snön med dom på varsin snowraser efter...! NÅGOT positivt är ju iaf att vi slapp åka i den värsta snöstormen med blockerade vägar i fredags då vi har över en timmas resväg till förlossningen. Så, nu fick jag skriva av mig lite :) Tack ;)
Här blev det ingen bäbis i natt.
Dock har jag sprungit på toa halva natten, känns som magsjuka men ingen annan är dålig.
Idag ska jag ge mig på att städa lgh då det kommer hantverkare hit imorgon.
Hoppas någon av er andra ligger och föder just nu!
Vad tyst det är i tråden idag...
Någon som fått bäbis?
Någon som har känningar?
Här är det cool lugnt igen..
Känns som det kommer bli en igångsättning för mig och lillpojken :-/
Det är samma här. Händer ingenting. Kontroll på ons kl 9, får se vad som händer efter det. Börjar förlika mig med tanken på igångsättning, vill ju bara träffa bebisen nu!