Beräknad i Januari -förlossning i februari!!!
Hej! Blir galen på den här väntan!!!någon mer?! Har ni förvärkar?
Hej! Blir galen på den här väntan!!!någon mer?! Har ni förvärkar?
God...morgon... Sovit skitdåligt... Och vattnet går nu, inte i full fors utan sipprar ut då och då. Precis som det gjorde när jag fick min dotter för 4 årsedan. Skall väll ringa förlossningen. Inga värkar ännu. Bör sova... Men är inte alls trött. Blir nervös nu!!!
Spännande!! Hoppas det sätter igång.
Själv har jag inte sovit något i natt. Är på bf+11 och det började med lite lätta värkar vid 03.00. Nu har jag ca 7 min mellan värkarna men de gör inte ont. Hoppas det inte avtar.
Spännande tjejer!
Själv är man också på fl för lillpojken har inte rört sig sen igår em.. :-/
God...morgon... Sovit skitdåligt... Och vattnet går nu, inte i full fors utan sipprar ut då och då. Precis som det gjorde när jag fick min dotter för 4 årsedan. Skall väll ringa förlossningen. Inga värkar ännu. Bör sova... Men är inte alls trött. Blir nervös nu!!!
Det var jätte lugnt på fl Danderyd så vårat besök gick snabbt.
Bäbisen hade fina hjärtljud och han kom igång och rörde sig när läkaren gjorde UL.
Nu rör han sig som tusan
Men fasiken vad dom små kan skrämma upp en.
Höll på i två timmar att försöka få honom att röra sig men ingenting, hade panik.. Men nu känns det bra..
Nu ska jag sova, har varit vaken sen 1,30..
Jag håller tummarna att det föds lite barn idag!!
Lycka till ni som kommit igång! Härligt att det startat!
Hur går det för er alla? Jag var på kontroll idag, allt såg bra ut, bebben har tillräckligt med vatten och fint flöde i navelsträngen. Ctg-kurvan såg bra ut. Bf+13 idag, suck! Kontroll igen på fredag och igångsättning på måndag..
.
Fick min andra dotter den 3:e. Dagen innan igångsättningen var bokad. Åkte in så fort värkarna började. Och tur var det för sen gick det fort! Hade knappt några vanliga värkar att tala om innan de satte skalpelektrod och vattnet gick. Då började Krystvärkarna. Hade vattnet gått hemma hade hon fötts hemma. Hon var ingen jätte trots dryga två veckor extra. 3480g och 49cm.
Stort grattis! Tur ni åkte direkt och skönt att slippa bli igångsatt!