jag är sugen på alkohol
Ärdet ett varningstecken att vara sugen på alkohol en onsdag? Alltså känna ett RIKTIGT sug efter att få skjunka ner i soffan med ett eller två glas vin på kvällen och bli lite salongs berusad? Är det normalt?
Ärdet ett varningstecken att vara sugen på alkohol en onsdag? Alltså känna ett RIKTIGT sug efter att få skjunka ner i soffan med ett eller två glas vin på kvällen och bli lite salongs berusad? Är det normalt?
Brukar du vara sugen ofta? Dricker du på vardagar i vanliga fall? Om inte är det nog ingen fara. Kan själv bli sugen på en riktigt kall bärs på en vardag emellanåt, speciellt om det är stressigt på jobbet...
Så länge du tar det lugnt och håller drickandet till helgerna är det inga bekymmer. Du får ta det lugnt ett tag nu. Tänk på att levern kan ta skada av festandet.
Jag har precis öppnat min andra flarra vin, sedan kl 16 idag.
Det är så lugnt och sköönt att känna sig lätt berusad efter en lång dag i ensamhet.
Fru Flaska är min sköna vän, i livet.
Onsdag kallas väl för lillördag i sverige.
Det är halvt okey att ta sig nån vin. själv funderar jag på öl jag har i kylen
Vin är väl helt ok, se på fransmännen de dricker ofta dagligen utan att alla anses ha problem.
Vin i liten omfattning sägs ju vara nyttigt men man skall nog begränsa sig till ett glas om dagen.
Jag med, blir en kall en snart, eller tre
Tror du kroppen vet om det är onsdag eller lördag? Nej du är inte alkis av att ta några glas vin på en onsdag , vem vet på lördag kanske du är sugen på Ramlösa istället för vin Aldrig förstått denna supa på fre o lörär helt legalt men gubevars om du tar en öl eller ett glas vin på en onsdag eller måndag , ja då har du alkoholproblem