Vi som vill bli mer hälsosamma fast vi är gravida :)
Jag är bara i v 17 så är samma här :) ul nästa vecka! Längtar ihjäl mig :) hehe! !:)
hejja oss! Nu har jag intagit havregrynsgröt :) mums!
Jag är bara i v 17 så är samma här :) ul nästa vecka! Längtar ihjäl mig :) hehe! !:)
hejja oss! Nu har jag intagit havregrynsgröt :) mums!
Vad bra att du kom ut iaf det var ju jättebra och alldeles lagom avstånd!:) har jätte ont under vä. Fot som började i måndags kväll på jobbet. Och det blir värre när jag går. Jag tror att jag chocka kroppen när jag tog en långpromenad i måndags och sen gick jag mycket på kvällen där på jobbet. Blir mycket spring under en jobbkväll. Så idag är det lugn aktivitet på schemat. Städning, måla påskbrev och mysa med hönorna :) så foten får vila. Tråkigt bara för hade gärna tagit en promenad annars):
hur går det? =)
Samma här... Beklagar dödsfallet!
Fick ju så ont i foten sist jag tog en långpromenad som häll i sig ca 2veckor :( Den va överansträngd sa de på vct ;/
Men ska väl våga mig ut snart igen :)
Ja de blev lite dumt för först gick jag ju 6 km på möra och sen jobbade jag på kvällen och vi går väldigt mycket på jobbet så de var väl inte optimalt upplägg kanske ;) Samma här med sötsuget. Igår va jag fruktansvärt hormonig + ångest på det så åkte och köpte godis, chips & dipp och tröst åt med sambon.. Hehe.. Men nu har jag slängt allt godis här hemma och hoppas jag kan hålla mig ifrån ett tag.. :P Duktiga du! =) Blir ju jag peppad också att gå ut sen ikv, får se hur jag gör :)
Va duktig du är =) Det är konstigt att två helt främmande människor (Det verkar bara vara vi kvar i tråden ;) )kan peppa varandra från varsin dator men det funkar faktiskt :)
De senaste dagarna har jag haft en del ångest så de har inte nyttig mat eller motion :/ Men de vänder nog snart får vi hoppas. Får deppa/gråta lite ett par dagar och ta nya tag igen..
Ja de blir lätt för mycket av det goda.. Igår kom jag ut på en långpromenad iaf. Härligt! =)
Åh hur gör man det? Kul m lite ny inspiration! Vatten dricker jag på tok för lite av. Min last just nu är oboy.. Hehe..