Inlägg från: Carolinalovetobias |Visa alla inlägg
  • Carolinalovetobias

Vi som vill bli mer hälsosamma fast vi är gravida :)

joma2 skrev 2014-03-18 20:50:45 följande:
    varje helg..? Det är ju INGENTING!!! Det får man göra på helgen, på vardagarna med om man vill ;) Här ska ingen döma eller sätta regler! Men visst kan man önska att suget ska lägga sig! Dessa cravings :P

Nä det kanske det inte är? :/ Men har ändå lite ångest över redan 5+ på vågen men ska försöka äta lite nyttigare iaf på veckorna :) Gick upp 13 med förra och det kändes lagom. Ikväll ska jag på gravidympa tänkte jag :) Har redan ont i fogarna så de ska bli kul att se hur det är :) Ska bli gött att röra på sig :) Kom iaf ut på en promenad igår och ska försöka ta en idag också :)

Har iaf mån & tisdag ätit kokt ägg och caviar och smoothie till frukost  :) Måste väl va ganska bra? =)
    Tror jag börjar få dille på caviar.. MUMS.. haha!! Gud va gött de e helt plötsligt ;)

• Carolinalovetobias

Här går det sådär.. Känner att ja har 0 inspiration att laga "nyttig" mat. Just nu blir det mycket pasta, potatis + något kött/fisk till.. ibland grönsaker men absolut inte alltid :(

Sen blir det godis och chips på helgerna å ibland ngn bit på vardagen.. Har gått upp 5-6 kg och är i v 15 INTE KUL :(

• Carolinalovetobias

Börjar även få problem med fogarna :( Gör riktigt ont de dagar som ja jobbar och då skulle jag inte kunna komma ut på promenad :( Kommer ju inte ut så ofta på promenad övriga dagar heller..

• Carolinalovetobias

Mums låter underbart gott :) Jag är inne i en sopp period :)

Förresten så avstod jag godis och chips heela helgen så vi fira med chips & godis i måndags.. Fan va dum en e.. HAHA!!

JAG VILL BLI HÄLSOSAM. Har inte vart ute på en promenad på eeeeevigheter heller.. Hatar latmasken/socker-chips suget i mig :(

• Carolinalovetobias

Inget godis eller chips varken lördag eller söndag :) Heja mig!

Dock blev det en ost- och skinkrulle igår men det var nött så gött :)

Idag ska jag ev. snusa bebiiiiis, mys <3

• Carolinalovetobias

Gjorde också fruktsallad här om dagen! mums va gott :) promenader är tyvärr samma här ): måste bli bättre på det känner jag! :P

• Carolinalovetobias

Ja har en son på 2,5 och han tycker inte att det är roligt att sitta i vagnen och går för sakta så det är samma här. Promenad får bli utan barn. Vilken vecka är du i?:)

Svar på tråden Vi som vill bli mer hälsosamma fast vi är gravida :)