BF maj 2014, borås.
Hej. Finns det någon ifrån borås som vill följa åt?
Hej. Finns det någon ifrån borås som vill följa åt?
Jag har tagit vårdnadsbidraget för den lille pojken så jag är hemma med barnen på veckorna. Jobbar två helger i månaden.
Jobbar på en ekonomiavdelning söder om Gbg. Har en bit att pendla alltså.. Kommer nog jobba en vecka in på maj innan jag går hem på ledighet.
Jag jobbar egentligen men har blivit sjukskriven på heltid nu innan BF. Är i vecka 35 nu! Jag ser ljuset i tunneln. Längtar så vansinnigt efter bebisgos.
Åh jag längtar också så mycket. Lite längre väntan för mig dock!
Var på mvc idag igen, är med i en studie så lämnade lite prover. Bad om att få lyssna på hjärtat eftersom det inte gick förra veckan. Men nu fick vi in det!
Jag är mammaledig, men jobbar i vanliga fall inom vården i Växjö! Jag var också på MVC idag, härligt att få lyssna på hjärtat! :) Och så längtar man ännu mer nu!
Tråkigt att du är sjukskriven angelfire5! :( Mår du inte bra?
Nej, jag har haft hyperemesis (ihållande graviditetsillamående) sen vecka 6. Svårt att få ner mat och spyr en hel del. Har tappat 9 kg sedan jag blev gravid, men nu sista veckorna har det sakta ('peppar peppar*) blivit lite bättre. Viktminskningen har stannat av och jag står still på vågen istället för att gå neråt.
Usch så tråkigt och jobbigt! :( Håller tummarna för att det blir lite bättre här på slutet för dig så du kan samla lite energi.
Jag kräktes varje dag fram till vecka 20 men sen slutade det. Var samma sak första graviditeten. Det är verkligen inte roligt!
Och jag får vänta ännu längre på bebismys ;)
Fy vad jobbigt att må så illa angelfire5 :( jag har bara mått väldigt illa, inte kräkts i någon av graviditeterna. Måste vara fruktansvärt :( skönt att du inte har så långt kvar.
Hej jag hoppar gärna in här dock visade mitt ultraljud att vår bebis inte ska komma innan 27 aug istället för slutet på juli början av aug vet inte om det är en väldigt liten bebis eller vad som hänt men vi får väl se på nästa ul i slutet av mars! Känns konstigt att hoppa så långt bakåt :( Jag och min man bor i Dalsjöfors med våra tre barn, jag är nu föräldraledig annars jobbar jag som lärare. Är 31 år. Detta lilla knytte var inte riktigt planerat då jag trodde jag var säker genom spiralen men det är tydligt att man aldrig kan vara säker...
Oj ja det var ett långt hopp.. Förstår att det känns lite konstigt. Vad sa bm om det då? När ska du dit o kolla igen?